Gå til innhold
Hundesonen.no

Diego

Taz

Recommended Posts

Nå er det en stund si jeg har vært på sonen, og enda lenger siden jeg har lagt ut bilder av Diego.

Han begynner å bli stor gutt, og er nå snart 10 mnd.

Han vokser opp til bli en veldig snill og tålmodig hund.

(Selv om rasens rykte er noe annet)

Var og hilste på noen valper i dag, og har aldri sett en valp plage en hund så mye før. De beit han i snuten, reiv han i ørene, reiv og slet i nakken. Og beit i alt som de fikk tak i. Alt Diego gjor var å legge seg ned og så litt rart på dem. De fikk lov å herje så mye de ville med han.

Han har begynt å legge på seg i bredden, og er ikke den tynne lille dotten han var før. Men han er enda litt for tynn, og veier litt for lite.

Men nok om det.

Noen bilder. :lol:

8 uker..

CIMG3019.jpg

Diego 9 uker.

9uker.jpg

Her er ett bilde jeg har tatt i dag.

Bildet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har savnet deg!!!!! :)

Skal du forresten stille han snart? :lol: hvis du i det hele tatt skal stille han mer da...

Nei, blir nok ikke mer utstillinger på oss nei.

Han syns like mye om utstillinger som jeg gjør. :D

Eller, jeg har ingenting i mot utstillinger, men liker ikke å stille han selv.

Og når Diego ikke trives i ringen, og tviler på jeg får noen til å handle han for meg, så blir det ikke mer utstillinger.

Kanskje jeg prøver meg en gang når han blir 2 år. Tiden vil vise. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg i går faktisk. syntes det var lenge siden jeg hadde sett noe til deg her :)

Diego er bare så nydelig!! :( har faktsik sett Chow i levende live nå, jeg og faren min satt og spiste på utstilling ei helg her, så satt det to stykker ved siden av oss med to Chower, plutselig hoppet den ene opp på fanget til faren min å skulle ha maten hans :cry: han var så søt altså :(

Jeg må bare hilse på Diego en gang altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...