Gå til innhold
Hundesonen.no

Ufrvillig urinering..


Debbie

Recommended Posts

Våknet i går natt av en hysterisk slikkende hund, hvor det var vått i senga.. Ho hadde tisset i senga.

Det har hun aldri gjort før. Hun skal egenlig ligge i kurv med siden av sengen, men hopper oppi uten at jeg merker det.

Hun har spondylose middels grad, og i går hadde hun en dårlig dag, vondt og fryktelig stiv.

Hun fikk mat med vann kl 10 og kl19- da fikk hun også 1 Rimadyl.. Da vi skulle legge oss i 24 tiden, virket hun som hun hadde vondt, så jeg gav henne en til.

Våknet så til våt seng.

Kan Rimadyl virke så de blir så sløve- har jo fått 4 pr døgn før aldri merket noe??

Kan det vært en nerve i klem så ho ikke merket det??

Jeg tror ikke hun har prøvd å vekke meg, for da tror jeg ikke hun hadde tisset i sengen, men på gulvet el...

Vurderer å gå til dyrlegen men er usikker på om det er bare sånt som skjer eller har noe med sykdommen å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i går natt av en hysterisk slikkende hund, hvor det var vått i senga.. Ho hadde tisset i senga.

Det har hun aldri gjort før. Hun skal egenlig ligge i kurv med siden av sengen, men hopper oppi uten at jeg merker det.

Hun har spondylose middels grad, og i går hadde hun en dårlig dag, vondt og fryktelig stiv.

Hun fikk mat med vann kl 10 og kl19- da fikk hun også 1 Rimadyl.. Da vi skulle legge oss i 24 tiden, virket hun som hun hadde vondt, så jeg gav henne en til.

Våknet så til våt seng.

Kan Rimadyl virke så de blir så sløve- har jo fått 4 pr døgn før aldri merket noe??

Kan det vært en nerve i klem så ho ikke merket det??

Jeg tror ikke hun har prøvd å vekke meg, for da tror jeg ikke hun hadde tisset i sengen, men på gulvet el...

Vurderer å gå til dyrlegen men er usikker på om det er bare sånt som skjer eller har noe med sykdommen å gjøre..

Ser det er noen dager siden du skrev dette, har det skjedd flere ganger? Kaizer (boxeren som gubben hadde) fikk problemer med at han ble lekk da spondylosen ble verre. Men vi merket samtidig forverring på hele tilstanden hans, han ble stiv etter bare 15 min tur og klarte nesten ikke å reise seg. Er det lenge siden ryggen ble røntget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hun ble røntget for under to mnd siden, så vil ikke tro det er blitt så mye verre på to mnd. Håper hvertfall ikke det. Hun er ikke blitt verre fysisk. Nei, hun har ikke tisset flere ganger, men hun blir luftet oftere, og ligger ikke min seng lenger.

Jeg håper det var en engangsfortelelse og en uheldig kombinasjon av dopet hund(fikk ekstra smertestillende) og full blære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...