Vimsan Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Ja, jag har blivit inspirerad idag. Såg en hemsida till en känd fotograf som fotograferar hundar. Skulle tycka det var kul att se era bilder ni tagit hos fotograf Bara lägg upp de här så kan vi sonisar njuta av era fina konsverk ni har på 4 ben ( vet ej om denna tråd är lagt in på rätt ställe, bara å flytta den om den står fel ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Her er et bilde av Elvis (4 mnd gammel) Hele "familien" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Å så otroligt fina bilder du har fått Maren Å Elvis är så fin där han står! *villocksåhasåfinabilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 på det bildet er han ikke stilt opp eller noe, får bli et oppstilt bilde hvis han blir champion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Maren: Er det han fyren som er rundt på diverse utstillinger som har tatt bildene? I så fall, hvordan fikk du tak i de? Jeg fikk bare bildet i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Jubi var hos fotograf når hun var 4 mnd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Nämen Jubi så söt vill ha dalmis Fint om ni som tagit foto hos fotograf kan linka till fotografens hemsida eller sånn ifall det är fler som har lust på så fina bilder Maren: Jag tycker bilden av Elvis var jättefin även fast han inte var uppställd, är ju så sött när man ser de rynkorna i pannan hihi... Men ja, du får ta en ny tur till fotografen med Elvis och ta riktiga uppställningsbilder när han blir champis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Jubi var hos fotograf når hun var 4 mnd: Jubi er bare herlig,kjempe fine og morsomme bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Så utrolig vakkert bilde av Elvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Noen bilder fra en venn av meg som var lærlig fotograf meg og Tassen Ble litt mange dette sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Många fina bilder här Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Så mange nydelige bilder! Her er et par av Walter sine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Går ikke under katogorien fotograf bilder da men.. Men der ER en fotograf som har tatt bilde av henne og lekt seg litt med det da, og send det til meg (foto: Jo Hallvard Bøhn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 [ Så utrolig vakkert bilde av Elvis! Takk Går ikke under katogorien fotograf bilder da men.. Men der ER en fotograf som har tatt bilde av henne og lekt seg litt med det da, og send det til meg Haha så kult bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Så mange fine bilder Er det veldig dyrt å ta bilde hos fotograf? Noen bilder fra en venn av meg som var lærlig fotograf Ble litt mange dette sorry Neimen så utrolig nydelig Er jo bare sååå søt med det ene øret som står opp! Vakkert bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Så mange fine bilder Er det veldig dyrt å ta bilde hos fotograf? Neimen så utrolig nydelig Er jo bare sååå søt med det ene øret som står opp! Vakkert bilde tror vi betalte 1500 for å få begge bildene på lerret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 tror vi betalte 1500 for å få begge bildene på lerret Det er såpass ja... Jaja, bikkjedyret kommer til å leve lenge, så en dag skal jeg nok få tatt et skikkelig bilde av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 20. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Så mange nydelige bilder! Her er et par av Walter sine: Å så fina bilder av Clumber Walter han är nydelig! Går ikke under katogorien fotograf bilder da men.. Men der ER en fotograf som har tatt bilde av henne og lekt seg litt med det da, og send det til meg (foto: Jo Hallvard Bøhn) Så kult! Söta Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 OBS! TRYKK PÅ BILDENE FOR RETT FORMAT. En kompis som er hobby-fotograf som har tatt bildene. Syns det under er så bra: Ikkke bare-bare å få 4 stk valper å se i kameraet samtidig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 20. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Härliga valpis bilder Trulte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det Åh, så pent! Kanskje de to fineste rasene i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det Åh, fy søren! Det tror jeg er det fineste bildet jeg har sett av hunder noensinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Det bilde av Cita og Tia var bare utrolig flott! Har veldig lyst til å ta med mine to til fotograf også. Får bli når Midas er voksentass det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 To bilder tatt av meg og hundene i vinter, Bajaz var i veldig stygg periode der men jeg synes de er litt koselige fordiom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar