Gå til innhold
Hundesonen.no

Heljar er her!


Mari

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Takk Aya! Han er ikke så aller verst altså!

Yodel. Akk, om bare modning sa noe i den ene eller andre retningen. Men det gjør jo som regel ikke det. Man kan jo gå med to cm åpning i månedsvis! Føler med deg nå på slutten. Det er veldig tungt. Men ut skal han, det hjelper jo å vite. :P Masse lykke til!

Har dere kommet fram til navn nå forresten?

Gråtass; med 'e' og tynn L. Heljar. ;)

Toril og Caroline, :P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe spesielt med sonen :P Folkene her lager til og med nydelige babyer de... :P

God peilign på oppdrett vøtt ;)

Takk Aya! Han er ikke så aller verst altså!

Yodel. Akk, om bare modning sa noe i den ene eller andre retningen. Men det gjør jo som regel ikke det. Man kan jo gå med to cm åpning i månedsvis! Føler med deg nå på slutten. Det er veldig tungt. Men ut skal han, det hjelper jo å vite. :P Masse lykke til!

Har dere kommet fram til navn nå forresten?

Ja, har 2-3 cm åpning, myk, helt avkortet livmorhals- men altså ingen action. Skal vel ikke klage for er bare i uke 36 nå.

Navn, nei. Mannen er HÅPLØS å diskutere navn med, han vil se ungen først :P

Så diskusjonen er foreløpig lagt på is. Men har noen alternativer, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf... Du vet vel alle triksene for å få satt i gang også tipper jeg, så det er vel ingen vits å komme med de.

Heldigvis er det ingen som blir igjen der inne, så han kommer jo. Men jeg husker det var tidvis litt vanskelig å vente de siste ukene. Det var jo i verste sommerheten og for min del, det hjalp ikke akkurat.

Jeg gleder meg til å se pjokken deres jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Altså - burde ikke disse menneskebarna ligge under valpeforumet?

Heljar er en utrolig vakker baby - himmel og hav ;) For en nydelig unge. DET blikket da - himmel. Skjønning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Aldeles straks sju måneder blitt! How? When? What?

Han er stor gutt blitt, og megatjukk. Han digger Fyda mer enn noe annet, kanskje bortsett fra mat, og er bare på grunnlag av det blitt stemplet som en ålreit liten pjokk. :icon_confused:

Det går fint med ham. Han er under utredning for GERD, noe som ikke er alvorlig, men som gjør at han har endel vondt. Vi får se, håper på å få svar i løpet av uken.

5508948656_c244089996.jpg

Tjukk, tjukkere, tjukkest! He is SO lardy! lol

5508948814_933f226237.jpg

Good enough to eat! (Stakkar Fyda...)

5508948466_6b8ef43031.jpg

Få væme?

5508416669_a3d94d11a4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ramla jeg over denne tråden! *gremmes* Mari, gratulerer med et fantastisk menneskebarn med fine, fine navnet. Oh himmel så vakker han er! og Fyda lever opp til rasens rykte - herlig! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_confused::ahappy: så søøøt! digga det bilde der han gir fyda et sikkelig smask :lol:

Kjenner jeg blir litt babysyk av og se en slik vakker baby... minstesnuppa mi er 3 år allerde liksom.. meeen prøver og minne meg på at babytiden er slitsom og ikke bare søt! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, tusen takk folkens!

GERD betyr at lykkemuskelen nede i spiserøret hans ikke fungerer helt bra, og han hele tiden gulper opp magesyre. Konstante sure oppstøt med andre ord, det kan etterhvert føre til syreskader i spiserøret. De aller fleste vokser det av seg innen de er et år, men det er mulig Heljar kommer til å trenge medisiner en liten stund. Det er ingenting å bekymre seg for, men han skal selvsagt ikke gå å ha vondt/ubehag hele tiden.

Fyda er bare søt og flink med ham. Tar imot juling, og smasker ham all over. Ellers overser hun ham for det meste, og det er ganske deilig. Heljar derimot har Fyda som sin store helt og rågliser når hun svanser forbi. :icon_confused:

edit: den typoen lar jeg stå. Jeg mente lukkemuskelen selvsagt. Lykkemuskelen håper jeg det ikke er noe i veien med! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...