Gå til innhold
Hundesonen.no

Heljar er her!


Mari

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Jeg har helt glemt bort at du skulle ha baby! Grattis så utrooolig mye på etterskudd, og, han var faktisk pen! Jeg skal aldri ha barn, men denne her var pen. Nydelig faktisk. Jeg elsker øynene hans! Jeg skal fortsatt aldri ha barn, og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det kan være ok å være søvnløs og sliten og føde og gulping og bleier og alt mulig, men det er sikkert en sånn "foreldre-ting" som man må oppleve for å forstå. :whistle:

Heljar var et flott navn! Utrolig stilig med noe så spesielt! :ahappy:

Kos deg videre i valpetåka! Øh, ammetåka. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har helt glemt bort at du skulle ha baby! Grattis så utrooolig mye på etterskudd, og, han var faktisk pen! Jeg skal aldri ha barn, men denne her var pen. Nydelig faktisk. Jeg elsker øynene hans!

Aww, takk! :lol:

Jeg skal fortsatt aldri ha barn, og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det kan være ok å være søvnløs og sliten og føde og gulping og bleier og alt mulig, men det er sikkert en sånn "foreldre-ting" som man må oppleve for å forstå. :ahappy:

Nei, det er ikke ok egentlig, selv når man er forelder. Men så leser man sånne ting som du skrev rett over her, og så takler man det alikevel. :)

Jeg skulle ikke ha barn jeg heller, men så ble man smelt på tjukken selv om man ikke ville. Livet tar andre svinger enn det man hadde planlagt, og så blir det annerledes men riktig alikevel. Men det holder med en. Uten tvil. :)

Hot off the press! *trommehvirvel!*

Man sår spiren og håper på stolte sonister. :)

5102762516_787da137c2.jpg

Heljar har blitt en liten tjukkas.

5102168559_d0f1ee063f.jpg

Framtidig fotball-hooligan. Aaargh! så sinna.

5098351627_1ed23b1e8c.jpg

Fortsatt søt til å være baby.

5102762424_961a5692cc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww! Tusen takk. :lol: Jeg blir så god og varm på innsiden kjenner jeg.

Vi må få høre hvem det er du bærer på inni der, Yodel. Så spennende! Når er det du har termin?

Termin er 17. November, men fikk høre for 9 dager siden at jeg neppe holdt han inne mer enn en uke eller 2 til grunnet full modning.

Men jeg går nå fortsatt med svær mage, da- så vi får se. Kanskje det blir overtid?? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg skal ikke uttale meg om arvingens potensiale i den ene eller andre retningen, for det har jeg ikke kompetanse til, men jeg lurer litt på hvordan du sier navnet hans jeg, hvor ligger trykket og med tjukk L eller uten? Med E eller Æ liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...