Gå til innhold
Hundesonen.no

hun spiste sopp...

Meg

Recommended Posts

i går spiste ene hunden her sopp. jeg aner ikke hva slags type det var, så vi dro til vet så raskt som mulig og fikk brekkninsmiddel og flytende kull. Hun kastet selv opp på vei til veterinær, men kastet opp enda mer sopp etter å ha fått brekningsmiddel. Hunden var Ikke i dårlig form i går. Formen er god i dag også... så er det bare å satse på at den holder seg sånn! Noen som har opplevd dette?

huff, man blir jo så bekymret... trenger noen "godhistorier", har hørt mange historier om hund og sopp med tragisk utfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går spiste ene hunden her sopp. jeg aner ikke hva slags type det var, så vi dro til vet så raskt som mulig og fikk brekkninsmiddel og flytende kull. Hun kastet selv opp på vei til veterinær, men kastet opp enda mer sopp etter å ha fått brekningsmiddel. Hunden var Ikke i dårlig form i går. Formen er god i dag også... så er det bare å satse på at den holder seg sånn! Noen som har opplevd dette?

huff, man blir jo så bekymret... trenger noen "godhistorier", har hørt mange historier om hund og sopp med tragisk utfall...

Omtrent akkurat samme historien med en åtte uker gammel valp her. Det gikk kjempebra fordi vi kom dit kjapt...ingen ettervirkninger overhodet.

Nå skal det sies da,at ingen visste hva slags sopp hun hadde spist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...