Gå til innhold
Hundesonen.no

Blåby utstillinga, 18 & 19 september.

Bazenji maniac

Recommended Posts

Skrevet

er påmeldingsfristen gått ut?

Edit: Fant ut at den ikke har gått ut :rolleyes2: Da tror jeg at vi også kommer :whistle: Kenzo debuterer i åpenklasse. Og Kodak debuterer i ringen, valpeshow :whistle:

Skrevet

Stiller Hampus i championklassen og Kasper på valpeshow lørdag.

Søndag stiller jeg i tillegg Linus i åpen klasse, og om alt går etter planen skal han gå parklasse med sin far og hans eier.

Skrevet

Da var vi påmeldte, begge dagene. (=

Men, jeg finner ikke gruppe dommer eller bis..?

Jeg lurer også på hvem gruppedommer og bis dommer er. Finner ikke det noen steder..

• 4 weeks later...
Skrevet

Må bare si en ting etter helga på Sortland.

For de som er drittlei av utstillinger med bittesmå ringer, i trange haller med dårlig underlag: Legg turen til Blåbyutstillinga 2011 neste år.

Har ikke vært på noen så romslige utstillinger før... :ahappy:

Enorme ringer med kunstgress, kun seks ringer i en stor hall gav en veldig kjekk opplevelse!

Skrevet

Enig med Hampus! Store, fine ringer med nydelig underlag :-)

Ligger endel bilder fra utstillinga i bloggen min om noen vil se.

Skrevet

Bare et minus, det var hel for j**** kaldt i hallen!

Nå skal det sies at jeg nok er litt over middels frossen, men fysj så kaldt selv med ytterjakke og votter... :ahappy:

Selv ikke knallgode resultater gjorde meg varm, så det var en kald fornøyelse.

Men man kan ikke få i både pose og sekk, så alt i alt en flott utstillingsplass, stort sett flinke arrangører og hyggelige folk.

Skrevet

Jeg er også en "frossen-pinn", og fryser alltid på utstilling, så det var ikke noe nytt :-) Er jo nødt til å bli kaldt så lenge alt står åpent...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...