Caroline Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 I dag har Avalon vært på MH på Hauerseter i regi av hovawartklubben. Jeg er strålende fornøyd og veldig stolt! Jeg fikk en liten overraskelse, men det var ikke akkurat noen krise at han hadde mindre jakt enn forventet. Som beskriveren sa, han har litt vanskeligheter for å holde konsentrasjonen, og det kan godt stemme når det gjelder ting som er nytt. På skrammelet fikk han "stanser opp og snuser", men det han egentlig gjorde var å tisse på det ved begge passeringer Alt i alt fikk jeg høre at jeg hadde en veldig bra hund Får ikke lagt ut noe skjema her, så jeg skriver bare momentene og tallet for ruta det ble krysset i. 1a: 4 1b: 4 1c: 3 2a: 4 2b: 3 2c: 4 3a: 1-2 3b: 1 4: 4 5a: 4 5b: 1 5c: 5 5d: 5 5e: 3 6a: 3 6b: 1 6c: 4 6d: 1 6e: 2 7a: 3 7b: 5 7c: 1 7d: 3 8a: 3 8b: 5 8c: 3 8d: 3 8e: 4 9a: 4 9b: 3 10: 1 Gjennomført, og helt skuddfast! Hurra Forøvrig så har Avalon nylig vært på Danmarksferie hos medeier og oppdretter i forbindelse med turen til Crufts. Dagen før avreise til NKK Bergen hentet jeg ham, og så bare det på tur. I Bergen fikk han hentet sitt første Cacib, og ble til 2. beste hannhund. Nå er det stort sett runderingstrening som gjelder framover, men en og annen utstilling blir det ettersom han blir 2 i slutten av mai. Har ingen nye bilder da det har vært så mye trist vær i det siste, men det kommer nok hvertfall rundt 2-årsdagen. Fikk filmet deler av MH'en (batteriet på kameraet gikk ut), så jeg får se om jeg får lagt ut noe etterhvert. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Grattis med en veldig fin MH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Gratulerer, med både MH og cacib! Gleder meg til bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Tusen takk! Fikk nettopp et bilde fra NKK Bergen, så da deler jeg det så lenge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Grattis med CACIB og flott MH-resultat Avalon er nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Grattis med MH og CACIB, jeg er ikke overrasket i det hele tatt faktisk Fiiiine bumpibjørnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Grattis så mye med flott MH og Cacib Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Gratulerer så masse med kjempefin MH! Hvor ligger forresten MH'en til Tibra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Gratulerer! Han er utrolig pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Grattis så mye med fiiin MH . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts