Gå til innhold
Hundesonen.no

Autoriserte Hundedommeres Forening

Guest Jonna

Recommended Posts

Er bare så fornøyd med Elvis som gjorde en strålende jobb, han gikk så bra, og jeg ser virkelig at arbeidet jeg har gjort med han siden den hendelsen har gitt resultater :D

Det kan du være :D Du er kjempeflin med han! Ble imponert over at gutten tok bur-liggingen med knusende ro også!

Gratulerer med BIS vet plasseringer, og til alle andre som er fornøyd. De som skulle ønske "noe mer" så kommer nok deres dag snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk..

Jeg tror han har mange flere beundrere enn jeg er klar over.. :aww::aww:

Åh, det har han nok definitivt! :)

Lundii var alene i rasen igjen, og fikk en kjempekritikk, samt uttalelsen "Du er alene i rasen, men det er IKKE derfor hun blir BIR og får Certet. Det er fordi hun er en NYYDELIG liten tispe!" fra dommeren. :aww: (Som forøvrig var Brit Schøne Brodwall)

Kritikken lød: "En meget lovende ung dame. Feminint hode, med fint uttr. og korr. ører. Korr. vinklet frem og bak, velutv. kropp for alderen. Korr. prop. Typiske og effektive bevegelser fra alle sider. Og bra temperament.

Kjempestolt av lille, og selvsagt også av Kee! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lundii var alene i rasen igjen, og fikk en kjempekritikk, samt uttalelsen "Du er alene i rasen, men det er IKKE derfor hun blir BIR og får Certet. Det er fordi hun er en NYYDELIG liten tispe!" fra dommeren. :aww: (Som forøvrig var Brit Schøne Brodwall)

Åiiiiii, det skal du suge til deg. Brit slenger ikke vegg-i-mellom med "komplimenter" :aww:

Grattis så mye :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åiiiiii, det skal du suge til deg. Brit slenger ikke vegg-i-mellom med "komplimenter" :lol:

Grattis så mye :)

Åh, takk! :aww: Da var det jo enda koseligere å høre! :lol: Hun virket som en kjempekoselig dame. :aww: Og tusen takk. :P Er superfornøyd med lille dyret.

Vi gikk rett ut i gruppa, men da var Lundii sliten også, hun viste seg ikke fra sin beste side, samt klarte å ødelegge den perfekte stå'en sin hver gang dommeren rettet blikket i vår retning.. Sto som en gudinne, og så bare falt hun sammen i lekestilling eller satte seg eller snudde seg, HVER gang han så på oss, både i oppsamlingsringen og inne i store ringen. :aww: Men, sånn er det jo bare iblant, er typisk det! :P Hun er verdens beste og vakreste etnahund uansett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...