Gå til innhold
Hundesonen.no

Reperasjon av mobil etter ett år etter kjøp?


Huldra

Recommended Posts

Man kan si hva man vil om å få finger'n ut, men saken er nå engang sånn at jeg har en stk mobil som ikke funker helt som den skal, og det har den heller aldri gjort. Nå er det ganske nøyaktig ett år og en uke siden jeg kjøpte den. Spørsmålet er om jeg har krav på reperasjon? Gratis?

Og hva bør jeg gjøre før jeg leverer den inn? Overføre alt til dataen? Ta ut minnekortet? :wub: Og kan jeg levere den inn på en hvilken som helst butikk, eller må jeg dit jeg kjøpte den? Holder det med samme kjede? Har det noe som helst å si siden det har gått over ett år? Eller er det sånn at man har garanti for at den skal virke lengre? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 års garanti og 5 års reklamasjon på en mobil, så det er bare å levere den :D

Mobilen må leveres i samme kjede som du har kjøpt den, men det trenger ikke være samme butikken.

Når du leverer den bør du kopiere alle kontaktene dine over til simkortet og ta ut minnekortet slik at du ikke mister noe du har på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 års garanti og 5 års reklamasjon på en mobil, så det er bare å levere den :D

Mobilen må leveres i samme kjede som du har kjøpt den, men det trenger ikke være samme butikken.

Når du leverer den bør du kopiere alle kontaktene dine over til simkortet og ta ut minnekortet slik at du ikke mister noe du har på mobilen.

Gjelder det bilder også, eller ligger de på minnekortet allerede? :D Isj, gleder meg ikke til å måtte lese bruksanvisningen igjen for å finne ut av hvordan jeg gjør det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det bilder også, eller ligger de på minnekortet allerede? :D Isj, gleder meg ikke til å måtte lese bruksanvisningen igjen for å finne ut av hvordan jeg gjør det.. :D

Gå på galleriet og sjekk minnestatusen så ser du om filene dine ligger på minnekortet eller på mobilen. Jeg vil anta at de fleste ligger på minnekortet, men det er greit å sjekke det opp. Å kopiere kontaktene er veldig lett :D Gjøres via kontakter og valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...