Gå til innhold
Hundesonen.no

Sidecut; yay or nay?


Mirai

Sidecut  

72 stemmer

  1. 1. Kunne du tenkt deg sidecut?

    • Ser stilig ut, men kunne ikke tenkt meg det selv
      32
    • Har/har hatt sidecut
      12
    • Syns ikke det er noe fint og vil ikke ha det
      28


Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Syns det var litt tøft på ei venninne, men det er mange som har driti seg litt ut ved å følge denne trenden :wub: Er ikke noen trendperson selv, så når "alle" gjør det, mister det litt av "tøffheten" for min del.

Forøvrig syns jeg ikke det er så viktig hva slags frisyre folk velger, det er da deres eget valg. Man kan sikkert kle en bob like lite, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig langt ifra noe motebevisst osv. Men syns det ser stilig ut :wub:

Men er det egentlig så mange som har det? Jeg tror ikke jeg har sett noen på gata med det, når jeg tenker meg om. Kanskje alle ble misfornøyde og endte opp med å gå med midtskill for å gjemme den :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som har eller ikke har,og selv om det regnes som mote nå så har man lov å la seg inspirere og stjele det man liker,være seg hunderase,hårsveis,oppskifter eller klær!

Vi er jo sånn at vi plukker med oss det vi vil ha i livet,uansett hva..

Og vil man ha den sveisen så pardon my french,men Fuc* det at andre har det.Man blir aldri alene om noe uansett,det er alltid noen som har gjort det før,eller finner på det senere,og bor på den andre siden av jorden og tror de er alene...

Her handler det om eget velvære,og en ny hårsveis man ELSKER er virkelig en herlig følelse!

Blir man beskyldt for å herme eller være moteslave så javel... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg beskyldt noen for noe som helst, men det er i alle fall veldig mange av mine venner/venners venner på facebook som har gjort det nå nylig. Jeg snakker bare for meg selv personlig, og syns folk kan velge frisyre helt etter eget ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det :D Bare en liten en, da! Mushi var med som moralsk support :D

Trodde jeg skulle dø litt mer da hun klippet av den lange stripa med hår og begynte med maskin, men det var ikke skummelt i det hele tatt.

Den syns heller ikke i det hele tatt når håret henger ned, så enkelt å ikke vise på f. eks jobb og slikt.

Edit: Mushi: mamma syntes det var tøft :D Så ble ingen krise.

http://img217.imageshack.us/img217/3092/picture0254.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

kjapt spm.. hvordan valgte du ut hvilken side du skulle ha på? :D bare ren nyskjerrighet!

Du kledde btw! :D

Jeg valgte etter den siden på ansiktet som jeg er mest fornøyd med :D altså der jeg syns det er enklest å sminke, fineste øyenbryn osv. Sikkert ikke så mange andre som ser forskjellen da, hehe! Valgte ikke etter skillen, siden det er litt tilfeldig hvilken side jeg har den på.

Edit: Lurer på om jeg skal bleike den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Nei, men jeg hadde nok en viss idè om hva jeg ville ha før jeg dro dit. Men så er det kanskje greit å ta det litt gradvis istedet for å ta av alt og angre :D Så jeg bestemte meg idag tidlig for at jeg ville ha litt mer for å få det mer sånn jeg hadde sett for meg, og heldigvis kunne de gjøre det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Lager en liten oppdatering her! Jeg sluttet å barbere den i mars ca, og den har fått vokse fritt siden da. Til nå har den blitt så lang:

http://img46.imageshack.us/img46/673/picture0401l.jpg

er 50/50 på om jeg vil ha den tilbake eller ikke. Vurderer uansett å klippe håret drastisk mye kortere, selv om jeg liker å ha det langt (har det i strikk så det vises ikke på bildet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes undercut er veldig stilig - har tenkt å gjøre det i mange år, men det har bare ikke blitt noe av (jeg er nemlig den som klipper håret en gang i året og luggen når den pirker på hornhinna - alt med kjøkkensaksa).

Har du ikke noen gode sakser til colliene du kan bruke i stedet? Det gjør jeg. En gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den største sidecutfanen på denne planeten akkurat, men har en søster som med jevne mellomrom skreller av seg håret på venstresiden av hodet, og det ser ikke så verst ut, nå som jeg er blitt vant til det. Man må jo bare føle på hva man trives best med. Bærer du den frisyren du selv ønsker med glede og stolthet, vil jeg jo neppe tro at du kler noe annet bedre, og det som er fint med hår er at det vokser ut igjen, i verste fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...