Gå til innhold
Hundesonen.no

Langedrag og akvariet

laikamor

Recommended Posts

Skrevet

Her kommer noen bilder fra årets ferie. Først var vi på Langedrag, så reiste vi videre, til Eidfjord (min bestemor kommer derfra, så har noe familie der), og til slutt reiste vi til Bergen. Der var vi på besøk til mitt søskenbarn, og vi var på akvariet.

Langedrag:

291191k.jpg

Elgen

2njf4ls.jpg

Ulv

2w7fwcl.jpg

Gaupe

2irkn7p.jpg

Fjellrev

28v5bmw.jpg

Tuva inne hos ulvene

4szoyb.jpg

På besøk i ulvegården

2moa1yb.jpg

2lwumpt.jpg

e7dk79.jpg

Steinsdalsfossen

2cpbx3a.jpg

Akvariet:

2iq0zs.jpg

dd1j6v.jpg

xbw93.jpg

k01yll.jpg

242iv5z.jpg

Skrevet

Fikk dere komme inn til ulvene? :lol:

Er det noe alle får? :D

Har ikke vært på langedrag siden leirskolen i 6.klasse, hehe, så dit må vi virkelig ta turen neste sommer tenker jeg :D

Skrevet

Ja, man må betale 500 for å komme inn til ulvene, og 350 for å komme inn til gaupene :lol: I tillegg så må det være minst tre påmeldte for at det blir noe av.

Skrevet

Har alltid hatt lyst til å besøke ulvene^^ Og vi skal til akvariet i Bergen neste uke! =D Gleder meg! :lol: Alltid vært glad i forskjellige parker jeg,. barnslig som jeg er :D

Skrevet

Har alltid hatt lyst til å besøke ulvene^^ Og vi skal til akvariet i Bergen neste uke! =D Gleder meg! :wub: Alltid vært glad i forskjellige parker jeg,. barnslig som jeg er :wub:

Da er vi to :wub:

Skrevet

Hehehe bra det ikke bare er meg! :wub: Synes det er kjempekoselig jeg! :)

Meg også :wub: Føler meg av og til litt rar, spesielt i dyreparker, fordi jeg er MINST like engasjert som alle barna som er der... Er jo bare 16 selv, men likevell :wub:

Skrevet

Får man klappe ulvene?? :ahappy:

Absolutt ta oss turen neste sommer skjønner jeg :ahappy:

Nei, det er de ulvene som ikke er sosialisert man er inn til :hyper:

Skrevet

Har jobbet der en stund før men det var før de tenkte kun økonomi...

Den beste tiden var da Edvin drev den etter sin drøm og nå er alt bare butikk

det var nok best da ja :rolleyes2:

savner gjengen fra den gangen :whistle::whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kan noen andre ta ham med ut når du kommer hjem?  Altså, når du kommer hjem, ignorere ham til du har fått tatt av deg og satt deg ned. Om han så begynner å mase om å få komme ut, at noen andre tar ham med ut litt. Det kan nok ta en del tid å snu denne adferden.  Det har jo også mye å si hvem som fôrer, går tur og trener med en hund. Gjør du det meste der, eller varierer det? Kan noen andre ta mer ansvar? 
    • Jeg har litt utfordringer med whippet hannen min på 5 år. Det er veldig tydelig at jeg er hovedmennesket til hunden, han søker til meg, det er meg han blir mest glad når kommer hjem men det er også meg han maser mest på. Jeg jobber langvakter, og når jeg er på jobb så er hunden helt rolig. De andre i huset forteller at han ligger å slapper av og er rolig og snill stort sett hele dagen. Når jeg kommer hjem blir han jo veldig glad for at jeg kommer, men jeg får nesten ikke satt meg ned før han  begynner med klynking/gråting og skal ha meg med ut - jeg tar han da som regel med meg ut, selv om de hjemme forteller at det ikke er lenge siden han var ute. Etter vi har vært ute, så kan gjerne klynkingen fortsette litt, og det kan til tider også være klynking på natten. Akkurat nå er vi i en ekstra tøff periode, da det er løpetid på byggefeltet og hannhunden har det veldig tøft, han spiser nesten ikke og sover ikke - noe som igjen gjør at jeg heller ikke sover, for jeg må være med han for at han ikke skal holde hele huset våkent om natten. Jeg har tilbrakt nettene på et rom med han i bånd og med hørselvern på for å få sove. Jeg begynner å bli rimelig desperat 🙈😭 Jeg har avtale med dyrlege om å prøve ut kjemisk kastrasjon, slik at vi kanskje kan slippe dette igjen. Men jeg er også redd for at han skal reagere dårlig på det - at han kanskje blir mer klynkende og "masete". I kveld når jeg kom hjem fra jobb så har jeg ignorert hunden, jeg har vært ute med han, men ikke "snakket" til han eller anerkjent han på annet vis, det føles ikke bra men tenker kanskje at det er noe jeg bør gjøre i en periode? Er dette helt feil tenkt av meg? Noen som har råd og veiledning for å kanskje få en litt mer selvstendig hund når også jeg er hjemme?
    • Bare det at noen har tenkt tanken er for meg helt på trynet. Og det er en herlig ironi i at de ikke tester produktene sine på dyr, men selger til dem... Hjelpes, hvem er disse folka😄
    • Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...