laikamor Skrevet 4. August 2010 Rapporter Skrevet 4. August 2010 Her kommer noen bilder fra årets ferie. Først var vi på Langedrag, så reiste vi videre, til Eidfjord (min bestemor kommer derfra, så har noe familie der), og til slutt reiste vi til Bergen. Der var vi på besøk til mitt søskenbarn, og vi var på akvariet. Langedrag: Elgen Ulv Gaupe Fjellrev Tuva inne hos ulvene På besøk i ulvegården Steinsdalsfossen Akvariet:
Sasha&Kiara Skrevet 4. August 2010 Rapporter Skrevet 4. August 2010 Fikk dere komme inn til ulvene? Er det noe alle får? Har ikke vært på langedrag siden leirskolen i 6.klasse, hehe, så dit må vi virkelig ta turen neste sommer tenker jeg
Margrete Skrevet 4. August 2010 Rapporter Skrevet 4. August 2010 Fikk dere komme inn til ulvene? Er det noe alle får? Ja, men tror du må bestille først? 500,- og må være over 15 år
laikamor Skrevet 4. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2010 Ja, man må betale 500 for å komme inn til ulvene, og 350 for å komme inn til gaupene I tillegg så må det være minst tre påmeldte for at det blir noe av.
pippin Skrevet 4. August 2010 Rapporter Skrevet 4. August 2010 Har alltid hatt lyst til å besøke ulvene^^ Og vi skal til akvariet i Bergen neste uke! =D Gleder meg! Alltid vært glad i forskjellige parker jeg,. barnslig som jeg er
laikamor Skrevet 5. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2010 Har alltid hatt lyst til å besøke ulvene^^ Og vi skal til akvariet i Bergen neste uke! =D Gleder meg! Alltid vært glad i forskjellige parker jeg,. barnslig som jeg er Da er vi to
pippin Skrevet 5. August 2010 Rapporter Skrevet 5. August 2010 Hehehe bra det ikke bare er meg! Synes det er kjempekoselig jeg!
laikamor Skrevet 5. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2010 Hehehe bra det ikke bare er meg! Synes det er kjempekoselig jeg! Meg også Føler meg av og til litt rar, spesielt i dyreparker, fordi jeg er MINST like engasjert som alle barna som er der... Er jo bare 16 selv, men likevell
pippin Skrevet 6. August 2010 Rapporter Skrevet 6. August 2010 Hehe! jeg er 22 og er akkurat som deg Prøver å skjule det LITT da så alle ikke ser dumt på meg
KjerstiG Skrevet 7. August 2010 Rapporter Skrevet 7. August 2010 Så flotte bilder.. Så fasinert av de Norske Rovdyrene...
Sasha&Kiara Skrevet 11. August 2010 Rapporter Skrevet 11. August 2010 Får man klappe ulvene?? Absolutt ta oss turen neste sommer skjønner jeg
laikamor Skrevet 11. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2010 Får man klappe ulvene?? Absolutt ta oss turen neste sommer skjønner jeg Nei, det er de ulvene som ikke er sosialisert man er inn til
Katrika Skrevet 14. August 2010 Rapporter Skrevet 14. August 2010 Har jobbet der en stund før men det var før de tenkte kun økonomi... Den beste tiden var da Edvin drev den etter sin drøm og nå er alt bare butikk det var nok best da ja :rolleyes2: savner gjengen fra den gangen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar