Gå til innhold
Hundesonen.no

En litt sen EFIT

Guest janson

Recommended Posts

Guest janson
Skrevet

Omsider kommer også mine bilder! En veldig rolig, men koselig augustsøndag:

12.jpg

1200: Klikker meg inn på hundesonen og innser at det er efitdag. Før den tid har vi rukket å gå tur, spise frokost, trene og leke litt. Prøver nå å bestemme meg for om det er trygt å la Mikke ligge alene på rommet (forrige gang gikk både sminke og en kontaktlinse som lå i en lukket skuff) mens jeg tar meg en dusj.

13.jpg

1300: Jeg tok sjansen og det gikk bra. Topolino har sneket seg under senga og sover videre.

14.jpg

1400: M sover fortsatt, jeg jobber med logoforslag til raseklubb og ser på film.

15.jpg

1500: Etter en kjapp lunsj tar vi turen ut. Vi går til min gamle barneskole og sjekker ut nye lekeplassen. Å sitte modell er altfor kjedelig, forteller Mikke.

16.jpg

1600: Det ble en «lang» tur. I utgangspunktet tar ikke ruta mer enn 15-20 min, men med en pinneglad valp og eier med kameraet i hånda tar det fort litt tid.

17.jpg

1700: Hjemme igjen. Jeg tar meg et glass melk og ser litt på golf, mens Mikke nyter noe som ikke ser fullt så godt ut.

18.jpg

1800: Mens Mikke er til lading jobber jeg med en bestilling. Dette er lille Leo.

1900: Denne fikk utgå da lilledyret sovnet på magen min. Jeg hadde ikke hjerte til å begynne å røre meg for å finne kameraet.

20.jpg

2000: Vi tar turen ut igjen; først for litt jordbærjakt (finner ingen), så litt fotografering for min del når jeg ser lavendelen. Mikke er ikke så begeistret – han vil ut i den store verden!

21.jpg

2100: Vafler med hjemmelaget syltetøy. Nam!

22.jpg

2200: Og vi er tilbake der hvor vi startet. Trollet har sovnet og jeg sitter igjen på macen. God natt!

Skrevet

Wow, fantastiske bilder! Jeg elsket stemningen i de! Hvilket kamera og objektiv har du? Og så klart, nydelig tegning! Det ser ut som at hodet stikker ut av arket på en måte :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...