Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i oslo/akershus


rottmaneier

Recommended Posts

Det er jo lov å ha hundene løse på agilitybanen da :wub: Kjenner jeg ikke er så happy med å slippe hunden min på hundejordet, da jeg har hørt en del skrekkhistorier derifra. Og jeg er ikke pysete når det gjelder hvem hunden min leker med.

Men det går jo an å se an da, mulig at det ikke er kjempemange der.

Hvor ligger forresten parkeringsplassen til Frognerbadet? Hvor er nærmeste t-bane stopp? Majorstuen?

Det var tanken med å være litt tidlig, å unngå "rushet". :wub: Men det er ikke alltid mye folk der, så man kan jo se an (som med alle friområder, forsåvidt).

Parkeringsplassen er omtrent halvveis mellom t-banen og hovedinngangen. Hvis du følger trikkeskinnene så tar du til høyre rett før tennisbanene, liksom. Evt. "på baksiden av Colosseum". Jeg er elendig til å forklare. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Det var tanken med å være litt tidlig, å unngå "rushet". :wub: Men det er ikke alltid mye folk der, så man kan jo se an (som med alle friområder, forsåvidt).

Parkeringsplassen er omtrent halvveis mellom t-banen og hovedinngangen. Hvis du følger trikkeskinnene så tar du til høyre rett før tennisbanene, liksom. Evt. "på baksiden av Colosseum". Jeg er elendig til å forklare. :wub:

Men t-banen, da mener du Majorstuen?

Jeg pleier nemlig bare å gå av på Borgen.. Men jeg skal nok finne frem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våknet jeg, natten ble utrolig lang, og jeg har knapt sovet..

Så jeg skal prøve å slenge meg rundt! Men er nok ikke der før nærmere halv ett..

Nr. mitt er 97134997, har noen et nr jeg kan ringe, for å spørre hvor dere er, om jeg ikke finner dere..

Hmm, ikke noe nr nei.. da kommer jeg meg nok ikke avgårde. Takler bare ikke å skulle finne folk jeg ikke vet hvor er, eller hvordan ser ut.. BEKLAGER! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våknet jeg, natten ble utrolig lang, og jeg har knapt sovet..

Så jeg skal prøve å slenge meg rundt! Men er nok ikke der før nærmere halv ett..

Nr. mitt er 97134997, har noen et nr jeg kan ringe, for å spørre hvor dere er, om jeg ikke finner dere..

Hmm, ikke noe nr nei.. da kommer jeg meg nok ikke avgårde. Takler bare ikke å skulle finne folk jeg ikke vet hvor er, eller hvordan ser ut.. BEKLAGER! :aww:

Er jo bare å se etter hundene! :aww: Kjente Wenche igjen på whippsen jeg! Og vi venta på parkeringsplassen til halv ett, før vi tusle opp på hundejordet. Det var ganske "hundsomt" der, men alle var greie, tilogmed Odin. :aww: Vi traff noen (for rottmaneier og oss) felles kjente gårdshunder, og ruslet ned på agilitybanen. Det var ganske varmt, så det ble ganske tamt med trening.

Takk for et hyggelig treff! Det blir nok flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å se etter hundene! :aww: Kjente Wenche igjen på whippsen jeg! Og vi venta på parkeringsplassen til halv ett, før vi tusle opp på hundejordet. Det var ganske "hundsomt" der, men alle var greie, tilogmed Odin. :) Vi traff noen (for rottmaneier og oss) felles kjente gårdshunder, og ruslet ned på agilitybanen. Det var ganske varmt, så det ble ganske tamt med trening.

Takk for et hyggelig treff! Det blir nok flere.

Men jeg kjenner jo ikke igjen hundene! :aww: Og alle har jo så vanlige raser :aww: Og ja, jeg kan innrømme at jeg er litt pysete på akkurat det der :P

Men er gjerne med neste gang :P Så koselig at dere hadde det fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei

Jeg bor mellom Årvold og Grefsen.

Ser at det er flere som bor i området. Blant annet folk jeg kjenner som er aktive på dette forumet. Det ville vert hyggelig å treffes på jordet ved tonsen kirke eller lekeplassen ved Årvold så hundene kunne leke litt. Jeg trener også aktivt freestyle med mine. De trenger trening i å trene, gjennomføre program i ulike omgivelser med ulike distraksjoner. Er det noen som er intresseert i å møtes nå på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg bor mellom Årvold og Grefsen.

Ser at det er flere som bor i området. Blant annet folk jeg kjenner som er aktive på dette forumet. Det ville vert hyggelig å treffes på jordet ved tonsen kirke eller lekeplassen ved Årvold så hundene kunne leke litt. Jeg trener også aktivt freestyle med mine. De trenger trening i å trene, gjennomføre program i ulike omgivelser med ulike distraksjoner. Er det noen som er intresseert i å møtes nå på søndag?

Jeg trener også freestyle, og det hadde jo vært gøy og hatt noen å trene litt med.. både for hundenes del og for vår del. Da kan man komme med tips til hverandre og sånn :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det vil jeg gjerne, men jeg har ikke bil for tiden. Jobber med å få kjøpt meg en, og da blir jo alt lettere. Skal du konkurrere neste lørdag?

Helt samme her, mangel på bil. Mn jeg har jo mulighet med T-banen, linje 2 går forbi her, så evt. noe som ligger i midten.

Jeg skal ikke konkurrere nei, venter til Oslo-området konkurransene :wub: Har ikke fått satt sammen programmet helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen unghunder i terrierstørrelse eller snille store voksne hunder som kunne tenke seg å møtes for lek, så er det bare å sende en PM i min retning i hvertfall. Jeg bor ved Korsvoll, er vel ikke så langt unna Grefsen heller det. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen unghunder i terrierstørrelse eller snille store voksne hunder som kunne tenke seg å møtes for lek, så er det bare å sende en PM i min retning i hvertfall. Jeg bor ved Korsvoll, er vel ikke så langt unna Grefsen heller det. :)

Hva er terrierstørrelse? Rasen "terrier" kommer i ganske mange størrelser, trodde jeg... :icon_confused::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er terrierstørrelse? Rasen "terrier" kommer i ganske mange størrelser, trodde jeg... :):icon_confused:

Haha ufh, jeg skulle spesifisere det, men jeg var nok litt for trøtt! Ca 35 CM :) Hun pleier å elske andre av hennes raser uansett størrelse. Spesielt de som elsker å løpe. Brytelek ala typisk staff f.eks. synes hun ikke så mye om.

LØJ: Bor du der nede ja, der bodde jeg i 3 år. Kan anbefale Thorsovparken når valpen din har blitt "gammel nok". Der pleier folk å gå runden flere ganger med sine hunder løse. Alle var greie da jeg gikk der, med unntak av en episode. De som går der fast virker også godt vant med valper og hvem av sine hunder som kan hilse på den. Det var i hvertfall inntrykket jeg fikk da de introduserte en ny valp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ufh, jeg skulle spesifisere det, men jeg var nok litt for trøtt! Ca 35 CM :hyper: Hun pleier å elske andre av hennes raser uansett størrelse. Spesielt de som elsker å løpe. Brytelek ala typisk staff f.eks. synes hun ikke så mye om.

LØJ: Bor du der nede ja, der bodde jeg i 3 år. Kan anbefale Thorsovparken når valpen din har blitt "gammel nok". Der pleier folk å gå runden flere ganger med sine hunder løse. Alle var greie da jeg gikk der, med unntak av en episode. De som går der fast virker også godt vant med valper og hvem av sine hunder som kan hilse på den. Det var i hvertfall inntrykket jeg fikk da de introduserte en ny valp:)

Ja, fint sted å bo da det er mange hunder å titte på. Men jeg er ganske allergisk for Torshovparken, Sofienbergparken mm da det er en drøss uansvarlige hundeeiere der med null kontroll!

Jeg liker å slippe hund under kontrollerte forhold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ufh, jeg skulle spesifisere det, men jeg var nok litt for trøtt! Ca 35 CM :hyper: Hun pleier å elske andre av hennes raser uansett størrelse. Spesielt de som elsker å løpe. Brytelek ala typisk staff f.eks. synes hun ikke så mye om.

Da er nok Tinka en perfekt lekekamerat, hun er 37cm om leker mest ved å lokke folk til å løpe med henne ;):hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...