Gå til innhold
Hundesonen.no

Turterrengtråd i Trondheim!


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Min onkel tipset meg forresten om et nytt sted i dag - parker på parkeringsplassen her, og følg kjerreveien oppover til de små vannene. Veldig fin tur visstnok, og lunt og behagelig å gå. Forøvrig er det helt bart oppe i skogen hos oss (Lånke - Stjørdal) nå, så det forundrer meg ikke om det begynner å bli fint i By- og Estenstadmarka også.

Er det dette stedet de kaller Høyby?

Jeg har masse flotte steder på stjørdals-siden, men jeg vet ikke om det er for langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette stedet de kaller Høyby?

Jeg har masse flotte steder på stjørdals-siden, men jeg vet ikke om det er for langt unna?

Hoi, gammel tråd! :P

Jeg aner ikke om det heter Høyby der, jeg.

For min del kan du gjerne komme med tips til fine turområder i Stjørdalsområdet. :ahappy: Jeg skal jo være der i hele sommer, og da kan det være gøy å utforske andre områder enn bare egen skog, også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp denne igjen jeg :) Noen som veit hvordan føret er i marka rundt om kring? Mye snø? Bare områder? Gleder meg sånn til det blir barmark i skogen igjen :D

Skal straks ut og gå i Estenstadmarka, så kan komme med rapport. Har dog mine tvil på at det har blitt veldig bart der etter sist snøfall :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse flotte steder på stjørdals-siden, men jeg vet ikke om det er for langt unna?

Ja, legg gjerne ut gode plasser på Stjørdal også! :)

For min del kan du gjerne komme med tips til fine turområder i Stjørdalsområdet. :ahappy: Jeg skal jo være der i hele sommer, og da kan det være gøy å utforske andre områder enn bare egen skog, også. :)

Hvor på Stjørdal? Vi burde møtes en gang i løpet av sommeren for å gå tur (og slik at jeg får møte skjønneste Geo)! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine stier man kan gå/løpe, men der man må ha hunden i kobbel. Feks Ladestien, parker på Rotvoll og gå stien innover mot sentrum så langt man vil.

Ev langs Nidelven -mange muligheter. Både fra Tempe og sydeover mot Leirfoss, og ev videre fra Nedre Leirfoss inn i Leira-reservatet opp til Øvre Leirfoss, og derfra videre langs elva mot Bratsberg/Klæbu. Kart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig bart i Estenstadmarka, men per nå går det veldig fint å gå i lysløypetraseene. Hardt og fint, men blir det varmt over flere dager blir det nok raskt kliss der og. Og, ingen skiløpere ;)

Takk for rapport :) Lurte litt på Estenstadmarka, høres ut som det går an å gå der da. Ingen skiløpere høres jo flotters ut :thumbsup: Får vel ta meg en tur der en av dagene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Stjørdal? Vi burde møtes en gang i løpet av sommeren for å gå tur (og slik at jeg får møte skjønneste Geo)! :D

Lånke/Hell. :) Tenker i alle fall å bli med på miljøtreninger på tirsdager innimellom (kontakt Anita F for å bli med i fb-gruppa), men vi kan nok møtes utenom det også. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk inn til Høyby i dag :) En kjempefin tur man kan variere i det uendelige. Jeg er helt sikker på at det er den parkeringen Ingvild linket til i et tidligere innlegg! Det var noe vått innemellom, men også veldig fine, tørre strekker! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...