Yogi Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 hei, jeg er en jente på 12 år som har bursdag og er en heldig eier av canon 400d. jeg ønsker meg en ny linse i bursdag gave som familien eventuelt kan spleise på. jeg har titta på tamron 70 - 300mm. objektiv. men er ikke så sikker på om jeg vil ha den ? jeg tror nokk vi kan klare en linse opp til tja... veit ikke ? noen tusen vis alle sammen er enige. jeg er veldig glad i å fotografere dyr. for det meste hunder og kaniner og trenger da en som kan gi god kvalitet og ta fine bilder av noe som beveger seg raskt. noen ideer på en fin linse ? jeg tar for det meste bilder ute i sollys / overskyet ... :banana: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Jeg har et Tamron objektiv, 70 - 200. Veldig fornøyd med det, litt tungt og ikke det mest praktiske å ha med seg, men absolutt veldig god kvalitet! HER kan du se et eksempel på kvaliteten. Et bilde jeg tok for noen dager siden ute i sola. Satt ca 1,5m - 2m ifra når jeg tok bildet. Om du er ute etter noe mer praktisk er kanskje et Canon 18 - 200 objektiv mer passende, eller noe tilsvarende. Vist du vil se kvaliteten på bildene jeg tar kan du kikke på linken under banneret mitt Edit: Jeg bruker forresten samme kamera som deg. Canon EOS 400D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 http://www.japanphoto.no/product/objektiv/sigma/sigma-18-200mm-f-3-5-6-3-dc-for-canon/ Billig allroundobjektiv, jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Lærer: Hvem = personer, hvilken = gjenstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet 24. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Lærer: Hvem = personer, hvilken = gjenstand jaja, i en stund som denne er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar