Jump to content
Hundesonen.no

Trenger et ny objektiv ! men hvilket ?

Yogi

Recommended Posts

hei, jeg er en jente på 12 år som har bursdag og er en heldig eier av canon 400d. jeg ønsker meg en ny linse i bursdag gave som familien eventuelt kan spleise på. jeg har titta på tamron 70 - 300mm. objektiv. men er ikke så sikker på om jeg vil ha den ? jeg tror nokk vi kan klare en linse opp til tja... veit ikke ? noen tusen vis alle sammen er enige. jeg er veldig glad i å fotografere dyr. for det meste hunder og kaniner og trenger da en som kan gi god kvalitet og ta fine bilder av noe som beveger seg raskt. noen ideer på en fin linse ? jeg tar for det meste bilder ute i sollys / overskyet ... :banana: :banana:

Jeg har et Tamron objektiv, 70 - 200. Veldig fornøyd med det, litt tungt og ikke det mest praktiske å ha med seg, men absolutt veldig god kvalitet! HER kan du se et eksempel på kvaliteten. Et bilde jeg tok for noen dager siden ute i sola. Satt ca 1,5m - 2m ifra når jeg tok bildet.

Om du er ute etter noe mer praktisk er kanskje et Canon 18 - 200 objektiv mer passende, eller noe tilsvarende.

Vist du vil se kvaliteten på bildene jeg tar kan du kikke på linken under banneret mitt :banana:

Edit: Jeg bruker forresten samme kamera som deg. Canon EOS 400D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...