Minadachs Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Hei, jeg er på utkikk etter leilighet til leie i Hammerfest for søsteren min som skal jobbe der i ett år. Men hun finner ingenting. Derfor vil jeg prøve å hjelpe henne så godt som mulig for nå begynner det å haste litt med leilighet. Er det noen her som bor i Hammerfest eller kjenner noen i Hammerfest som leier ut leiligheten sin? Det hadde vært kjempe fint om noen her inne tilfeldgivis har en leilighet til leie. Bare sånn helt t i l f e l d i g v i s hehe
Ingvild Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Jeg regner med hun har tatt kontakt med de som ligger på finn.no? http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?keyword=hammerfest&sort=0&areaId=
Minadachs Skrevet 23. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Alt av finn.no zett.no etc etc. Men skal prøve å se igjennom en gang til hehe
Mirai Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Hun burde legge ut en annonse selv, og se om noen tar kontakt
Minadachs Skrevet 23. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Hun burde legge ut en annonse selv, og se om noen tar kontakt den var ikke dum
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar