idaasp Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Legger ut noen bilder av Ares etter helga han var hjemme hos meg. Kjekking :rolleyes2: Har vel alltid vært litt redd får støvsugeren så da er det like greit å hoppe opp i sofaen der det er trygt! Venter spent på at jeg skal kaste den allerede godt opptygde ballen Alltid best å ligge i bulle-stil når man er sliten etter tur :rolleyes2: Under borde en tur Sover i sola Lurer på hvor lenge han har trent på dette utrykket! *puppyface* Griller med gjengen, leo og ares Prøver ihvertfall å stå pent foran kameraet
pippin Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Kjempekul da! :rolleyes2: det er noe med bullterriere! :rolleyes2:
Mardina Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Legger ut noen bilder av Ares etter helga han var hjemme hos meg. :rolleyes2: Kjekking :rolleyes2: Har vel alltid vært litt redd får støvsugeren så da er det like greit å hoppe opp i sofaen der det er trygt! Venter spent på at jeg skal kaste den allerede godt opptygde ballen Alltid best å ligge i bulle-stil når man er sliten etter tur Under borde en tur Sover i sola Lurer på hvor lenge han har trent på dette utrykket! *puppyface* Griller med gjengen, leo og ares Prøver ihvertfall å stå pent foran kameraet Jeg er ikke noe glad i Bull Terrier'n, men den hunden hadde en sjarm over seg, som jeg likte:)) Han var pen rett og slett!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar