Gå til innhold
Hundesonen.no

Pentapulls dra-leker


Recommended Posts

Som overskriften sier så luer jeg på om det er noen som har erfaring med Pentapulls dra-leker. Om de er så slitesterke som de skal ha det til. Er litt lei av at alle lekene jeg kjøper går i stykker før de er blitt tatt i bruk nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har anda, og den har overlevd mye den. Og ser faktisk ganske bra ut!

Chico, munsterlander, som er utrolig sterk og gnagete osv. VS. Iver, engelsk setter valp, som hadde skarpe kløende valpetenner som ble hjulpet ut av Pentapullen.

Vi er stooor fornøyd, og mamma trodde aldri hun ville finne en leke som holdt. Den er bare litt rufsete, men sømmene og stoffet holder kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, disse lignet veldig mye på flipper lekene fra dogman:

324103.jpg

Denne er sterk, men det blir noen rifter i den om hunden tygger. Den er også litt glatt, så noen hunder kan få problemer med å få skikkelig tak. :

Edit: Håper ikke det gjorde noe at jeg kom med erfaringene på denne, synes den lignet sånn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, disse lignet veldig mye på flipper lekene fra dogman:

324103.jpg

Denne er sterk, men det blir noen rifter i den om hunden tygger. Den er også litt glatt, så noen hunder kan få problemer med å få skikkelig tak. :

Edit: Håper ikke det gjorde noe at jeg kom med erfaringene på denne, synes den lignet sånn :lol:

Så de flipper lekene fra dogman på dyrebutikken i dag. Men jeg følte ikke de virket like robuste som de til Pentapulls. Så er det noen som har erfaring med begge og vil anbefale den ene fremfor den andre??

Dogman sine er vel også rimeligere.

Det er med tanke på til en dachs, det bør vel sies. Den forrige dachsen vi hadde spiste opp alt av leker, men den syntes det var veldig gøy å spise ut all vatten og det, så det skal ikke stå på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...