Gå til innhold
Hundesonen.no

bilder fra Hamar!

LouDan

Recommended Posts

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Her er mine bilder fra Hamar, da. Ikke helt i riktig rekkefølge siden jeg tror Photobucket tuller litt.

Agilitybanen

CIMG2402.jpg

Folket går banen

CIMG2399.jpg

CIMG2403.jpg

Mona var ikke spesielt interessert i agility. Etter hvert la hun seg bare ned så folk måtte tråkke over (vi satt på nederste rad og hadde prima utsikt!)

CIMG2398.jpg

Over mønet

CIMG2401.jpg

BC i agility

CIMG2406.jpg

Junoirhandling semifinale

CIMG2407.jpg

Guro med saluki

CIMG2409.jpg

CIMG2408.jpg

Benedicte og Joachim

CIMG2415.jpg

CIMG2412.jpg

Kristina og Lunah har kontakt

CIMG2378.jpg

Kontakt mellom Mona og meg

CIMG2377.jpg

Lunah står veldig "pent"

CIMG2376.jpg

Jeg gjør meg lekker

CIMG2375.jpg

Anders og Mona på en liten tur (den genseren kjøpte jeg til han i Skottland faktisk)

CIMG2380.jpg

Merkelig hund utenfor ringen til Christina og LiLi

CIMG2381.jpg

Christina og LiLi i ringen

CIMG2387.jpg

CIMG2385.jpg

Selvfølgelig skulle de jo prøve å leke inne :roll:

CIMG2430.jpg

CIMG2427.jpg

CIMG2431.jpg

Sånn skal jeg også prøve å leke med Mona!

CIMG2438.jpg

CIMG2440.jpg

Lunah ble litt vel overivrig og prøvde alle veier bort til sofaen

CIMG2439.jpg

CIMG2435.jpg

Sliten LiLi

CIMG2418.jpg

Tinka skjønte at jeg hadde mat

CIMG2410.jpg

Christina

CIMG2423.jpg

Kristina

CIMG2421.jpg

Mamman til Mona, Dvina :cry: Og oppdretter, Tina!

CIMG2449.jpg

Dvina igjen

CIMG2453.jpg

Dvina (haha, husker ikke at jeg tok så mange bilder av henne)

CIMG2448.jpg

Dvina

CIMG2443.jpg

Oppdretternes tre ulvehunder

CIMG2454.jpg

Mona i bilen

CIMG2441.jpg

Kristina og Lunah

CIMG2442.jpg

Mona sover på det nye teppet sitt :)

CIMG2456.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke tatt noen bilder da jeg var der på søndag' date=' jeg visste liksom ikke helt om jeg kunne ta bilder av andre menneskers hunder :oops:[/quote']

Knips i vei! Hvertfall av Mona og meg :cry: Er alltid gøy å plutselig se seg selv dukke opp på et bilde :) Og hvis folk kommer over et bilde av seg selv de ikke liker sier de vel ifra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det ene bildet ditt, hvor anders går med mona...så ser du hu ene med hvit skjorte og som holder den amstaffen som du kan se bare rumpa på...

det er god veninne av meg og vi trener sammen i klubben :D

Uffda, har jeg også klart å snike meg med på ett bilde.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja - det har nok vært lite struktur på tilværelsen på landet.  Han er svært lite interessert i lek. Har prøvd diverse leker, biteleker og dra-leker - men han skjønner ikke poenget. Apportering er også null interessant. Har tydeligvis ikke vært aktivisert med dette tidligere. Oppdaget i går kveld at jeg kan fremprovosere "krypingen" hans også hvis jeg bare står og jogger på stedet innendørs. Så det er noe med hoppingen/løpe-bevegelsen som gjør han redd eller usikker. Har ikke forsøkt med ball - men har noen tennisballer liggende - så skal prøve ut neste gang vi går ut. Hva angår turområder - så varierer jeg turene i helgene - da er det tid å kjøre til ulike steder  - mens i hverdagen blir det nok ofte litt de samme stiene siden jeg bor i skogkanten.   
    • Fordommene mine sier "vokst opp på landet uten mye rammer eller struktur, og heller ikke mye sosialisering og miljøtrening". Det trenger ikke å være riktig, men hvis det er tilfelle kan det ta ganske lang tid å venne seg til et nytt sted, nye folk og nye rutiner. Jeg ville startet med en fysioterapeut for å utelukke muskulære problemer, og så bare gitt det tid. En måned er ikke lenge å omstille seg på for en voksen hund. Prøv heller å aktivisere med lydighetsøvelser, triks, lek og søk. Hva skjer hvis du har ham løs og bare går? Går dere på samme sted, har du evt. mulighet til å prøve ulike områder? Ikke ofte jeg anbefaler ballkasting, men hvordan er han der?  
    • Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...