Gå til innhold
Hundesonen.no

bilder fra Hamar!


LouDan

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Her er mine bilder fra Hamar, da. Ikke helt i riktig rekkefølge siden jeg tror Photobucket tuller litt.

Agilitybanen

CIMG2402.jpg

Folket går banen

CIMG2399.jpg

CIMG2403.jpg

Mona var ikke spesielt interessert i agility. Etter hvert la hun seg bare ned så folk måtte tråkke over (vi satt på nederste rad og hadde prima utsikt!)

CIMG2398.jpg

Over mønet

CIMG2401.jpg

BC i agility

CIMG2406.jpg

Junoirhandling semifinale

CIMG2407.jpg

Guro med saluki

CIMG2409.jpg

CIMG2408.jpg

Benedicte og Joachim

CIMG2415.jpg

CIMG2412.jpg

Kristina og Lunah har kontakt

CIMG2378.jpg

Kontakt mellom Mona og meg

CIMG2377.jpg

Lunah står veldig "pent"

CIMG2376.jpg

Jeg gjør meg lekker

CIMG2375.jpg

Anders og Mona på en liten tur (den genseren kjøpte jeg til han i Skottland faktisk)

CIMG2380.jpg

Merkelig hund utenfor ringen til Christina og LiLi

CIMG2381.jpg

Christina og LiLi i ringen

CIMG2387.jpg

CIMG2385.jpg

Selvfølgelig skulle de jo prøve å leke inne :roll:

CIMG2430.jpg

CIMG2427.jpg

CIMG2431.jpg

Sånn skal jeg også prøve å leke med Mona!

CIMG2438.jpg

CIMG2440.jpg

Lunah ble litt vel overivrig og prøvde alle veier bort til sofaen

CIMG2439.jpg

CIMG2435.jpg

Sliten LiLi

CIMG2418.jpg

Tinka skjønte at jeg hadde mat

CIMG2410.jpg

Christina

CIMG2423.jpg

Kristina

CIMG2421.jpg

Mamman til Mona, Dvina :cry: Og oppdretter, Tina!

CIMG2449.jpg

Dvina igjen

CIMG2453.jpg

Dvina (haha, husker ikke at jeg tok så mange bilder av henne)

CIMG2448.jpg

Dvina

CIMG2443.jpg

Oppdretternes tre ulvehunder

CIMG2454.jpg

Mona i bilen

CIMG2441.jpg

Kristina og Lunah

CIMG2442.jpg

Mona sover på det nye teppet sitt :)

CIMG2456.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke tatt noen bilder da jeg var der på søndag' date=' jeg visste liksom ikke helt om jeg kunne ta bilder av andre menneskers hunder :oops:[/quote']

Knips i vei! Hvertfall av Mona og meg :cry: Er alltid gøy å plutselig se seg selv dukke opp på et bilde :) Og hvis folk kommer over et bilde av seg selv de ikke liker sier de vel ifra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det ene bildet ditt, hvor anders går med mona...så ser du hu ene med hvit skjorte og som holder den amstaffen som du kan se bare rumpa på...

det er god veninne av meg og vi trener sammen i klubben :D

Uffda, har jeg også klart å snike meg med på ett bilde.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...