armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Vi hadde en helt knall overnatting i telt med hundene og har planer om å gjenta dette siden mange fler vil være med Kom med forslag til helg, vi gleder oss alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Jeg, Aimee og Liita er klare!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Helga 24-25 og helga etter er ledige, i august er det jo valpeshow et sted i østfold vi skal på! (morokulien elns.. ja vi er totalt lost og skal kjøre på gps ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Helga 24-25 og helga etter er ledige, i august er det jo valpeshow et sted i østfold vi skal på! (morokulien elns.. ja vi er totalt lost og skal kjøre på gps ) Morokulien Hvor i Østfold er det?? ja er en del show, så får velge helger i mellom utstillingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 vi er med men kan ikke 24-25 for da er det utstilling i Moss som jeg mest sannsynlig må jobbe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 vi er med men kan ikke 24-25 for da er det utstilling i Moss som jeg mest sannsynlig må jobbe på Kan ikke den helga vi heller, fr da er vi på den svenske rasespesialen på Stora Segerstad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 helga 31- 1 da? uke 30. skal se om jeg drar med reefer med hund og telt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 helga 31- 1 da? uke 30. skal se om jeg drar med reefer med hund og telt også Det passer for min del hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 helga 31- 1 da? uke 30. skal se om jeg drar med reefer med hund og telt også Det passer for meg også Og vi vil ha like fint vær som vi hadde sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Kanskje vi også sniker oss med Men jeg har en bikkje som kan være litt bitch da Pleier å være grei når de er løse, men i bånd er hun en dritt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Kanskje vi også sniker oss med Men jeg har en bikkje som kan være litt bitch da Pleier å være grei når de er løse, men i bånd er hun en dritt..! Hadde vært koselig om du blei med De er jo løse (på et meget stort inngjerdet område) og ingen av våre (GD'ene) svarer på slik småbittching Så det blir nok en fin overnatting uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Hadde vært koselig om du blei med :whistle: De er jo løse (på et meget stort inngjerdet område) og ingen av våre (GD'ene) svarer på slik småbittching Så det blir nok en fin overnatting uansett Hmmm... Jeg må fikse meg et telt da, men det har jeg tenkt til å kjøpe meg uansett.. Hmmm... Må sjekke ut det med datoen altså! Veldig fristende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Hmmm... Jeg må fikse meg et telt da, men det har jeg tenkt til å kjøpe meg uansett.. Hmmm... Må sjekke ut det med datoen altså! Veldig fristende Ja, må nesten gjøre det da Får håpe datoen passer Koselig med masse fine hunder som leker og koser seg, mens vi jentene griller og prater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Ja, må nesten gjøre det da Får håpe datoen passer Koselig med masse fine hunder som leker og koser seg, mens vi jentene griller og prater Da skal jeg finne ut av det i morgen tror jeg Åååh, nå har jeg skikkelig lyst altså! Og bikkja er for det meste snill altså Jeg veit forresten ikke hvor skiptvedt er da, annet enn at det er i Østfold?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Da skal jeg finne ut av det i morgen tror jeg Åååh, nå har jeg skikkelig lyst altså! Og bikkja er for det meste snill altså Jeg veit forresten ikke hvor skiptvedt er da, annet enn at det er i Østfold?! Går nok så bra så, er ikke hysterisk for litt knuffing Hvor kjent da?? For du kommer med Moss/Horten fergen du da I følge gule sider følher du riksvei 115 hele veien Mener det står skiltet mot Skiptvet fra Moss Eller er adressen du skal til Stokkebekkveien 184, hvis du eventuelt har gps eller kjører etter gule sider Kan også møte deg i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Går nok så bra så, er ikke hysterisk for litt knuffing Hvor kjent da?? For du kommer med Moss/Horten fergen du da I følge gule sider følher du riksvei 115 hele veien Mener det står skiltet mot Skiptvet fra Moss Eller er adressen du skal til Stokkebekkveien 184, hvis du eventuelt har gps eller kjører etter gule sider Kan også møte deg i sentrum Ja Horten/Moss er vel det kjappeste Åssen er det med hund der? Må hun bare stå i bilen da? Hummhumm... Jeg har ikke gps, men pleier å være ganske god på veibeskrivelser! Ellers tar jeg også gjerne imot litt hjelp ja Hehe! Vi kan jo se på det når det nærmer seg Jeg må sjekke kart og litt sånt, men det gjør jeg på jobben i morgen for har en pc som henger seg bare man ser hardt på den, her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Ja Horten/Moss er vel det kjappeste Åssen er det med hund der? Må hun bare stå i bilen da? Hummhumm... Jeg har ikke gps, men pleier å være ganske god på veibeskrivelser! Ellers tar jeg også gjerne imot litt hjelp ja Hehe! Vi kan jo se på det når det nærmer seg Jeg må sjekke kart og litt sånt, men det gjør jeg på jobben i morgen for har en pc som henger seg bare man ser hardt på den, her hjemme Er eget hunderom på fergen Er god veibeskrivelse på gule sider, eller så skal jeg hjelpe deg med veien på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Er eget hunderom på fergen Er god veibeskrivelse på gule sider, eller så skal jeg hjelpe deg med veien på pm Så flott Da skal jeg sjekke alt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Ja Horten/Moss er vel det kjappeste Åssen er det med hund der? Må hun bare stå i bilen da? Hummhumm... Jeg har ikke gps, men pleier å være ganske god på veibeskrivelser! Ellers tar jeg også gjerne imot litt hjelp ja Hehe! Vi kan jo se på det når det nærmer seg Jeg må sjekke kart og litt sånt, men det gjør jeg på jobben i morgen for har en pc som henger seg bare man ser hardt på den, her hjemme vi kan jo ev dra sammen da. ie. kjøre sammen. Thorstein (bedre halvdel blir med på tur) og jeg har GPS i bilen, og vi kan jo bare møtes ved horten ferja helt ok hunderom med vannskåler og vask etc på ferja. Også kan vi kjøre ilag oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 http://kart.gulesider.no/m/peIx8 kjøreruta fra moss, tar vist bare 40 minutter, blir vel ikke så store utfordringen, det å faktisk finne et fungerende telt (aner ikke om jeg har:P) er det store spørsmålet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 vi kan jo ev dra sammen da. ie. kjøre sammen. Thorstein (bedre halvdel blir med på tur) og jeg har GPS i bilen, og vi kan jo bare møtes ved horten ferja helt ok hunderom med vannskåler og vask etc på ferja. Også kan vi kjøre ilag oppover Da kan jo jeg bare kjøre bak dere fra moss da Og så kan vi jo ta ferja sammen Hvor i Vestfold bor dere forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Vear/nøtterøy. så kjører ifra Tønsberg er jo bare å bestemme hvilken ferje vi satser på å ta:P (tidtabellene er på nett) også møtes vi på hunderommet ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Vear/nøtterøy. så kjører ifra Tønsberg er jo bare å bestemme hvilken ferje vi satser på å ta:P (tidtabellene er på nett) også møtes vi på hunderommet ;-) Det høres ut som en idè altså Nå må jeg bare finne ut om jeg faktisk kan nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 Det høres ut som en idè altså Nå må jeg bare finne ut om jeg faktisk kan nå da hihi god ide, vi må også finne ut om vi kan stjele en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2010 hihi god ide, vi må også finne ut om vi kan stjele en bil Hahaha! Såpass ja! Oh, det høres gøy ut På båten? Jada, jeg har fryktelig dårlig humor... Det kommer dere til å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar