eple Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10002819 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2010 Fy flate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100005 Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2010 leste det der, helt sjukt ;s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 7. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2010 Grøss de j**** krypene... Nesten så det er grunn nok til å ikke ha en rase med lang/tykk sort pels... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 7. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2010 Husker en gang på midten av nittitallet, da jeg kom hjem fra tur med leonbergeren min og strøk ham over hodet...det jeg oppdaget var ikke mye hyggelig. Det KRYDDE av de små flåttene...de drysset av ham når jeg dro fingrene gjennom...tok meg mange timer å få det vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Vi hadde en slik tur som første turen vår på sørlandet. Plukket flott hele kvelden og tror vi nærmet oss 70 innen kvelden var omme. FYsj! de krypa burde rett og slett bare utryddes ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2010 Jeg er så glad for at jeg har en kortpelsa hund, som disse jævelkrypa synes veldig lett på. og veldig glad for å bo på Disi hvor jeg hittil ikke har sett en eneste flått på bikkjene. tross turer i høyt gress, løvskau m.m.. Fy fader, jeg hater flått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2010 Jeg var for noen uker siden på en speiderleir på Lista. Der var det en (menneske) som fikk ca 30 flått på seg i løpet av en 40 minutters spasertur i skogkanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2010 Jeg er så glad for at jeg har en kortpelsa hund, som disse jævelkrypa synes veldig lett på. og veldig glad for å bo på Disi hvor jeg hittil ikke har sett en eneste flått på bikkjene. tross turer i høyt gress, løvskau m.m.. Fy fader, jeg hater flått... Kjenner jeg er litt misunnelig på den pelsen ja. Er vanskelig å kjenne flått i krøllete pels.. Enda jeg børster å koser henne mye så finner jeg stadig flått, i alle størrelser... Flått er motbydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar