Nirm Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Aftenposten og VG TV. Dyreplageri eller snill eier som vil være med hunden sin hele tiden?
GunnhildG Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Eieren gjør det nok i beste mening, men man hører jo at hunden klynker. Så jeg tviler på at hunden egentlig liker seg.
Midas Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Jeg synes dette bare blir for dumt. Eieren tror sikkert at han er snill som har med hunden overalt, men tviler på at hunden er enig...
fly Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Uff det der virket ikke særlig bra, jeg tror faktisk eieren bare gjør dette for å komme med i media.
Mirai Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Dust!! Hunden går jo ikke i vannet frivillig fra land engang, hvorfor skulle den like å dykke?! Nei, egoistisk til tusen spør du meg.. "vi vil bare ha med hunden på det vi liker å gjøre"
Nirm Skrevet 6. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Reagerte litt på fremstillingen i artiklene. Aftenposten er ganske mye mer kritisk til det heler en VG. De synes det vel bare var noe morsomt å filme og få på nettet...
pippin Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 Synes det der blir helt feil. Hunden klynker jo og jeg synes faktisk den virker litt stresset. Hva med måten de pakker hunden ned i "dykkerdrakta" da?? Nei stakkar... Hunder er ikke ment for dykking...
Garmen Skrevet 6. Juli 2010 Rapporter Skrevet 6. Juli 2010 "det er nok bedre enn å være innestengt i et svart hull"
Sasha&Kiara Skrevet 9. Juli 2010 Rapporter Skrevet 9. Juli 2010 Stakkars lille Det var da helt tydelig at den ikke likte det
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar