Gå til innhold
Hundesonen.no

Wippedoodle på Finn!


Ane

Recommended Posts

Guest Stella

Haha, sært. Og ikke første gang blandingen ligger på Finn, bare første gangen det er brukt det navnet. Det forrige kullet så ikke helt heldige ut, kroppen blir noe rar :)

Problemet er jo også at korthåret + puddel gir i de aller fleste tilfeller en "strihåret" type som ikke er røytefri, men som krever en del pelsstell. Kjipern altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg vil lage Kelpiedoodle.

Siden Blaze har litt krøller på ryggen så MÅ jo de ble røytefrie? :)

Meeen jeg tror heller jeg vil lage Golden Kelpie. Mye spenstigere navn!

Noen andre enn meg som har lagt merke til at de svært skjelden legger ut bilde av foreldrene og at somoftes er det faren som er Puddel og ikke omvendt?

Nesten så jeg spekulerer i at mange kaller det for det for å selge tyv parringer med ukjent pappa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd mine er kastrerte, ellers kunne jeg ha laget sjefsdoodle og grensedoodle. :D

:) :)

Sjefsdoodle hørtes skikkelig kult ut! :D

Har jo grensedelen jeg da så om noen hoster opp en doodle så er jeg skikkelig med på den altså! Bcens medfødte "jeg trenger ikke oppdragelse for jeg er født lydig" og doodlen som ALLTID (helt uten unntak!) drar frem det aller beste fra begge raser og som i tillegg alltid blir røytefri og allergivennlig! Åh, dette kan bli bra! :)

Edit: Ehm, klønete meg, dette BLIR bra selvfølgelig! Det fineste med doodler er jo at man slipper å ta forbehold! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg spekulerer i at mange kaller det for det for å selge tyv parringer med ukjent pappa??

Næsj! Kan jeg ikke tro! :)

Jeg har en poodle til disposisjon jeg, så bare rop ut ønsker :D Hun er litt feilfarga og sånn da, men hun er krøllete ihvertfall så tror det skal bli en finfin doodle ut av henne!

:D

Vi kan lage samdoodle? Det blir en fin-fin trekkhund som kan ligge ute i allslags vær og samtidig være røytefri og allergivennlig hvis man skulle finne på å ta hunden inn :) Fullstendig sannsynlig kombinasjon av pelskvalitet. Dimlingen er jo bare halvåret gammel, men han er jo fjortis, og fjortiser kan vel lage unger, ikkesant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan lage samdoodle? Det blir en fin-fin trekkhund som kan ligge ute i allslags vær og samtidig være røytefri og allergivennlig hvis man skulle finne på å ta hunden inn :) Fullstendig sannsynlig kombinasjon av pelskvalitet. Dimlingen er jo bare halvåret gammel, men han er jo fjortis, og fjortiser kan vel lage unger, ikkesant? :)

Det syns jeg hørtes ut som en god plan altså :) Og det at han er ung er jo bare positivt for da kan man bruke han maaaaaange ganger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...