Gå til innhold
Hundesonen.no

"Du ignorerer for øyeblikket alle innlegg fra"


Recommended Posts

Skrevet

Jeg har ingen ignorerte. Vet ikke hvordan det funker nå siden jeg ikke har noen ignorerte, men før var det i alle fall sånn at hvis man var inne i en tråd hvor en ignorert bruker hadde skrevet, kom innlegget der det skulle, men det stod kun "du har ignorert denne brukeren, trykk her for å se innlegget eller av-ignorere brukeren" eller noe i den dur. Jeg synes det er en okei funksjon å ha, og nå som folk vet om at man plutselig kan ha ignorert noen uten å vite det, så kan man jo sjekke. Evt bør det fungere som før med at innlegget vises ved at det står at vedkommende er ignorert.

Edit: hvis man ignorerer noen nå, er det som før. Jeg prøvde å ignorere minstemann (stakkars valpekjøper), og på hennes innlegg får jeg da beskjed om "Dette innlegget er skjult på grunn av at du har valgt å ignorere innlegg fra minstemann . Vis uansett?" Ergo vil man jo se at man har noen man har ignorert, og man kan enkelt gå inn og endre på dette på innstillingene sine.

*tusle og avignorere* :)

Skrevet

Jeg hadde en på ignorer lista - den hadde jeg satt selv og syns det er greit å kunne ignorere.

Spesielt PM syns jeg er greit å ha muligheten til å ignorere - som i mitt tilfelle ble det alt for mye mas uten at det ble tatt til etterretning når jeg sa ifra til personen. Så da er ignore PM greit å ha - når det ikke egentlig er noe å bry mod med - da det ikke bestandig er 'lovbrudd'.

Skrevet

Men om vi er flere som har Åsnesdama på ignoreringslista uten at vi har ignorert henne så er det jo noe rart da?

Jeg syns også det er en funksjon som bare kan fjernes.

Skrevet

Men hvordan viste personen du fikk pm av at Marte var ignorert??

Edit: Eller bare kom den opp når du logget inn på sonen?

Det kom opp i listen over svar i en tråd da jeg trykket på svarknappen. Har etterpå sett etter ignorerknappen, men ikke funnet den en gang. Så mystisk dette...

Skrevet

Det kom opp i listen over svar i en tråd da jeg trykket på svarknappen. Har etterpå sett etter ignorerknappen, men ikke funnet den en gang. Så mystisk dette...

Ja merkelig hele greia, også at så mange hadde den samme dama :)

Skrevet

Er det noen som ser noen grunn til å kunne "igonerere" medlemmer? Jeg personlig synes det er litt dumt. Siden det var så mange som har kommet borti knappen for å igonerere kan det jo eller bli ett problem en fordel.

Det er neppe noe grunn til å beholde funksjonen. Men Espen jeg tror jeg kan love deg at det nok er få av oss som har "kommet borti knappen" for å ignorere. Jeg hadde selv en på listen nå når jeg sjekket, og jeg vet at jeg ikke har hatt noe med det å gjøre :)

Så jeg tror spørsmålet blir om en kanskje like gjerne skal fjerne funksjonen da den "lever" sitt eget liv..

Skrevet
:getlost: Jeg må nesten le! På min ignorertliste sto min beste venn Kabi. Jaja... :whistle: Jeg har garantert ikke gjort det med vilje iallefall.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...