Gå til innhold
Hundesonen.no

Norway Rock Festival 7-11. juli

C.J

Recommended Posts

Skrevet

Hvem er klar for musikk, fest og teltliv på Norway Rock på Øyesletta neste uke?? :lol: Gleder meg som en unge!

Skrevet

Har vært noen ganger på familiedagen der :lol: Er jo ikke gammel nok til å komme inn ellers...

I år er det jo to familiedager, men ingen band jeg har hørt noe veldig om, så skal nok ikke på familiedagen i år :P

Hvem er det som kommer i år (ikke familiedagene) ?

Skrevet

Har vært noen ganger på familiedagen der :P Er jo ikke gammel nok til å komme inn ellers...

I år er det jo to familiedager, men ingen band jeg har hørt noe veldig om, så skal nok ikke på familiedagen i år :P

Hvem er det som kommer i år (ikke familiedagene) ?

Her er setlisten for alle dagene. Les mer om de ulike bandene ved å trykke på linkene her! :P

Twisted Sister er da et velkjent band som jeg har hørt lager virkelig gode scenshow. De spiller på onsdag (fri aldersgrene).

Men som medlem av festivalens Street-Team kan jeg vel utheve headlinerne her, slik at det forhåpentligvis frister noen som i utgangspunktet ikke hadde tenkt å bli med... :lol:

TWISTED SISTER, SLASH (FEAT. MYLES KENNEDY), MOTÖRHEAD OG GARY MOORE. Andre store som kommer er Queensrÿche, Megadeth, Saxon, U.D.O, Airbourne (fantastisk bra rockeband fra Australia!), Immortal og Sebastian Bach. Pluss mange flere!

Skrevet

Ja, Twisted sisters er de eneste jeg har hørt noe om, men har ikke lyst å betale 700kr for å høre ett band som jeg har hørt om fra før :P

Edit: Hva er forresten Tjodolf rock stage? Der spiller jo Luxus Leverpostei, mitt favorittband :lol: Også er de jo fra Kvinesdal også, så bor jo ikke langt fra meg :P Stålull i Luxus Leverpostei kjører taxi for bestemoren min...

Skrevet

Ja, Twisted sisters er de eneste jeg har hørt noe om, men har ikke lyst å betale 700kr for å høre ett band som jeg har hørt om fra før :P

Edit: Hva er forresten Tjodolf rock stage? Der spiller jo Luxus Leverpostei, mitt favorittband :lol: Også er de jo fra Kvinesdal også, så bor jo ikke langt fra meg :P Stålull i Luxus Leverpostei kjører taxi for bestemoren min...

Tjodolf Rock Stage er en mindre scene på et annnet sted på festivalområdet, hvor de mindre bandene spiller. Det er lagt opp slik at når det er konsert på denne scenen, er det pause på hovedscenen og omvendt :P
Skrevet

Oj... Da må jeg kanskje gå der likevell :P Neida....

Er ikke alltid de spiller de beste sangene uansett, fordi de tar hensyn til de små barna som er der... Får nok heller bli en annen gang :lol:

Skrevet

Luxus spiller jo over alt hele tiden, så de er det ikke noe stress å få sett tror jeg:)

Hadde lyst til å dra, men liker egentlig ikke line-up'en såå godt i år .. Kanskje neste år!

Skrevet

Joda, men er ikke ofte de spiller uten at det er 18 års grense. Også er det jo greit når det er på Øyesletta i Kinesdal også, er bare 25-30 min å kjøre :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...