Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpe show i trondheim?


ingerlise

Recommended Posts

hei, Noen som vet om vapeshow fra august og utover, i trondhei og trondheims område?

Hvis du er medlem i NKK får du bladet hundesport :lol: Der står det mange slike lokale utstillinger med valpeshow :P Stort sett alle utstillinger (bortsett fra NKK arangsjement har det). Står også noen få på NKK sine sider under uoffesielle show, men mer i hundesport :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over her så har du utstilling med valpeskue (altså ikke bare valpeshow) under Trondheim hundefestival, det er en dobbel utstilling på støren i slutten av august. Der kan du stille valp begge dager. Du har også steinkjer utstillingen, de har også valpeskue, den er rundt 4.september tror jeg. Så har du en utstilling på orkanger, tror den er i oktober, der har de også valpeskue! Valpen min blir snart 7 måneder (FYYY som tiden flyr), og hun skal debutere på orkanger i junior, men på de andre skal hun stille valp :lol: Håper du ble litt klokere, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over her så har du utstilling med valpeskue (altså ikke bare valpeshow) under Trondheim hundefestival, det er en dobbel utstilling på støren i slutten av august. Der kan du stille valp begge dager. Du har også steinkjer utstillingen, de har også valpeskue, den er rundt 4.september tror jeg. Så har du en utstilling på orkanger, tror den er i oktober, der har de også valpeskue! Valpen min blir snart 7 måneder (FYYY som tiden flyr), og hun skal debutere på orkanger i junior, men på de andre skal hun stille valp :lol: Håper du ble litt klokere, og lykke til!

Utstillinga på Orkanger har brukt å vært rundt 7-8 november tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...