StineG Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Skrevet 22. Juni 2010 Som det kommer frem av tittelen er jeg ute etter navn til den nye hunden som snart kommer i hus. Det er en standar strihåret dachs tispe. Vi ønsker å finne navn som starter på L, da dette er L-kullet. Fint om det har en betydning enten det er et ord eller et navn.
Ane Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Skrevet 22. Juni 2010 Loppis Laks (dachs Lachs) haha Loppa Lana Lara Luna Lilja
Wilma Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Skrevet 22. Juni 2010 Om det hadde vært hannhund MÅTTE det jo bare vær Langemann! Mye til hjelp ja...
bea Skrevet 23. Juni 2010 Rapporter Skrevet 23. Juni 2010 En Dachs på L... hmm Laffen Ludde Leif Lykke Lilja Lillann Lady Gaga Limp bizkit Love
bardmand Skrevet 23. Juni 2010 Rapporter Skrevet 23. Juni 2010 La Linea (utt. "Lalinja") etter den italienske tegnefilmfiguren streken (dachser ser jo litt ut som streker ...) Lava (dobbelbetydning: "lav-a" fordi dachser jo ikke er direkte høye, og "lava" fordi de jo være ganske heite i arbeidssituasjoner ...)
Guest Belgerpia Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 Om den har L navn på stamtavlen så behøver du jo ikke ha det i det daglige. Pleier å la oppdretter bestemme navnet på stamtavla jeg og så velger jeg daglignavnet som jeg vil. Navn til Dach: Finsbråten Gilde Haugen *fnis* eller om du må ha L - Lompa
StineG Skrevet 29. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Takk for gode alternativer, så får vi se hva det endelige navnet blir.
Siri Skrevet 29. Juni 2010 Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 eller om du må ha L - Lompa To sjeler, en tanke Var det første som slo meg - må jo bare hete Lompa !!
StineG Skrevet 13. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2010 Navnet blir Laska. Men atkk for gode innspill.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar