Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen


wenche89

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Det er ikke noe problem å finne det. I det du kommer til Nesbyen "sentrum" så ser du det. Det er Markedsplassen i Nesbyen, en gedigen gresslette med flere bygg på. Du kan ikke unngå å se det, og det vil nok være masse aktivitet der når du kommer.

Edit: eller mer, en hel haug med gresssletter med gangstier rundt :rolleyes2:

Edit2: Fant denne:

http://www.webgen.no/bilder/11506_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf... Fikk nettopp sms om at hannen jeg skal stille på søndagen ikke kommer.

Skal stille egen ch hann på lørdag, og skulle ha stilt "barnet" Elmer på søndagen (eierne har hytte på Gol) men nå skal de altså ikke reise oppover likevel.

2 alternativer.

Det ene: slippe å stille noen på søndagen, kan sove lenge, kun kikke på de 18 andre beardisene. Men det føles jo litt "sært", da. Man ER jo der, skal uansett ligge over til søndagen, interessant dommer man ikke har stilt for på mange år, Elmer er jo kjempefin, osv.

Eller ta han med og ha med den der "ekstrahunden" på campingen - som blir ekstra mye "styr" fremfor kun å ha med sine egne.

Etter Vålerhelgen (med to ekstra-hunder i tillegg til våre egne 4) har man jo gledet seg såååå til å kun ha med sine egne 4.

Men, men.. Får finne en løsning i løpet av dagen - så man eventuelt kan få han hjem i morgen ettermiddag/kveld.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE er jo bare tullete...

Null vits å bade hund i dag for å labbe rundt i regnvær i hele morgen... Hmmm.. Får bli tørrshampo på lørdag morgen, tenker jeg..

Pakke litt klær istedenfor, da.

Hørte nettopp at de aller fleste beardisfolka' allerede er på plass der borte. Håper været er bedre der, da.

Men, men - det blir sikkert bedre i morgen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE er jo bare tullete...

Null vits å bade hund i dag for å labbe rundt i regnvær i hele morgen... Hmmm.. Får bli tørrshampo på lørdag morgen, tenker jeg..

Pakke litt klær istedenfor, da.

Hørte nettopp at de aller fleste beardisfolka' allerede er på plass der borte. Håper været er bedre der, da.

Men, men - det blir sikkert bedre i morgen!

Susanne

Mulig jeg burde be til værgudene ? Det frister ikke å stelle søkkvåt pels akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...