Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord 19. og 20. juni


SoppenCamilla

Recommended Posts

Vi hopper og danser litt her også :wub:. Guttungen fikk sitt cert i dag og kan nå titulere seg

N UCH LI-BRIE'S FREE WHEELER :) Willy ble også BIR og 2. BIG :aww:.

Gratulerer :wub:

Ellers gratulerer så mye til Maren og til alle fornøyde :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kritikken her :wub:

Strålende kritikk eller hva??? :wub:

6 mnd. gammel, vakker hannvalp. Utmerket type. Bra størrelse, vakkert velformet hode. Pene mørke øyne. Utmerkede ører. Herlig uttrykk og kjønnspreg. Meget bra hals og overlinje. Utmerkede kroppsproporsjoner. Bra kropp og benstamme. Bra poter. Bra pels. Bra haleføring. Godt temperament. Beveger og viser seg fint.

1-1 BIR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle sammen! Og en ekstra grattis til Siri og Willy med championat! :aww: Finesten hårdotten det! :D

VI takker så meget :P.

En STOR grattis til "The Black Devil" fra Nannestad, Villige-Willy, med sin første sjampinjong foran navnet sitt (for jeg regner med det kommer flere etterhvert) :wub:

*Fnis*... VI er på vei, vi er på vei !

Jeg hadde jo glemt bort hele Sandefjordutstillingen, jeg.. Så det var bare en kjepepositiv overraskelse når en av valpekjøprne mine (fra siste kullet) kom innom her på veien hjem for å fortelle at de fikk tispecertet, og var såååå fornøyde med sin lille Molly.

Grattis også til alle andre som er fornøyde - også Willy, da - champion allerede??

Wow, det var da ikke sååå lenge siden han var et lite knøtt på Nesbyen sammen med endel av søskene sine...

Jeg så dem jo da de var på vei ut fra utstillingen, men rakk ikke å spørre hvordan det gikk. Hun er jo bare sååå søt :). Også takker vi for grattis :aww:. Bittelille Willy er blitt voksen gutt, han nå - så da var det jammen på tide med et championat *ler*. Det er jo skrekkelig å tenke på at det er snart to år siden de rønna rundt på Nesbyen !

Gratulerer til alle som er fornøyde, og spesiellt til Willy! :D

:D;)

Grattis til alle fornøyde, og spesielt til Willy :wub: Og stor grattis til Maren og Amira som vant LPelite med 295 poeng eller noe i den duren :P

Takker :P.

Gratulerer til alle fornøyde. Spesielt til Willy og Siri :wub:

Og takker igjen :P

Gratulerer :wub:

:P

Gratulerer så mye med championatet til Willy! :P

Thænk you :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra lydigheten i bloggen min :wub:

Kan jeg få bilde av Ginamusen min ? Hun var så fin på sittebildet atte ! :wub: Fineste dobermann jenta si det...selv om hun og jeg ikke hadde dagen...*fnis* :blink:

P.S: Blancamin@hotmail.com

(email..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...