Gå til innhold
Hundesonen.no

Et siste boxerkull.


SoppenCamilla

Recommended Posts

Nå er det snart ett år siden sist (føles ikke sånn, da!), og nå skal Nemi ha sitt siste kull før hun blir pensjonert til bare familiehund sammen med Lima og Baghera. Baghera begynte (snill som han er) å mase, klapre med tennene, jokke, pipe og diverse i slutten av april, og innen løpetida endelig kom nå i for litt over en uke siden, så trodde jeg jeg var nødt til å bli lagt inn. Men det gikk fint! På mandag dro Nemi til oppdretterene, og tirsdag tok de blodprøve. Det var for tidlig! Det har aldri skjedd før, ho har alltid blitt parret på dag ettellerannet, noe ganske tidlig i løpetiden ihvertfall, men ikke nå. Men i dag fikk jeg telefon om at det har vært foretatt en vellykket parring, og de prøver igjen til søndag!

Kullet er godkjent av norsk boxerklubb, noe dere kan se her.

Den heldige utkårede er den lekre NV-09 Geronimo Del Ducato Di Parma, og han ser sånn her ut:

gerryparring.jpg

Nemi Aya har dere sikkert alle sett bilder av før, men om dere trenger en reminder, så ser hun sånn her ut:

22367_355171981071_588296071_5319283_6233820_n.jpg

Dette blir som sagt det siste kullet til Nemi, og det var til vurdering om det i det hele tatt skulle bli noe kull, men siden ho hadde så få valper sist, og siden ho er i så fin form, så var det ikke negativt å gjenta suksessen. Nemi er en fantastisk boxermamma, og vi håper på mange friske, fine valper! Eierene til hannhunden sa at han aldri hadde hatt en så bra parring før, så det lover bra så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nemi var på ultralyd i dag, og ble bekreftet drektig. :)

Jeg vil fortsatt prøve å oppdatere dere, men dere får ikke noen bilder, for Nemi dro til Urban Legend i dag, selvom det kun har gått en mnd siden parringen. Dette er fordi jeg flytter til et hundepensjonat for en periode, og vi vil ikke ta sjansen på at Nemi ikke blir smittet av noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sååå.. Jeg har ikke oppdatert dere så mye som jeg skulle ønske, men det er fordi det ble flytting og slikt midt oppi alt her, så Nemi dro veldig tidlig til Urban Legend, for å slippe å bli smitta av noe her jeg bor. Hun har termin om litt over to uker, og i dag var jeg og besøkte gjengen i Son, og Nemi er en skikkelig tjukkebolle, altså! Denne gangen får hun også mindre mat enn forrige gang, og hun er fortsatt større! Håper på mange friske, fine valpiser!

Jeg glemte selvfølgelig kameraet i all hasten med å komme meg avgårde, men her er to mobilbilder!

38969_453416846071_588296071_6727604_7934734_n.jpg

40541_453416961071_588296071_6727605_7248572_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...