Blondiemamma Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Nå er det kort tid igjen til WDS, og jeg regner med at de aller fleste er i topp pels og i form til utstillingen.. Så derfor vil jeg gjerne se bilder av hundene våre som skal representere nordmennene på utstillingen... Slik ser Blondie ut for øyeblikket : (forbenet litt for langt frem, men pytt pytt.. Ikke lett å handle å ta bilde samtidig )
Siri Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Unge herr Willersen er vel ikke i sitt livs beste form for tida - pelsen er litt sånn "mellomperiode" kan man si, men han er da en vakker liten sjel (bildet er tatt for snart 4 uker siden)... Gamlemor Babs skal jo også i ilden, og hun blir vel ikke akkurat vakrere med alderen, men gamle damer skal nå likevel få vise seg fram i Danmark .
Blondiemamma Skrevet 15. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Synes Babs er en vakker gammel dame jeg Og Willy er jo i klasse for seg selv.. Skal bli spennende å se hvordan sonen hundene gjør det
Symra&Pippin Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Her er lille Symreblomst. Håper hun har tenkt å stå enda litt penere i Herning ...
Monab88 Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Her ser dere den egentlige jww-10 vinneren: Men siden han desverre ikke er påmeldt så går tittelen til noen andre.. Blir spennende å se hvem det blir!
LBL Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Larson er klar, og er i sin "beste" pels, dvs helt avrøytet reisefølget hans er Jennie: (bilde fra i fjor) Blir spennende!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar