Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommer, sol og bading!

Emilie

Recommended Posts

Skrevet

0011.jpg?w=450&h=301

Først måtte vi bare stable inn i bilen, for å komme oss til badeplassen...

013.jpg?w=450&h=301

031.jpg?w=450&h=301

Forundret tilskuer, da vi kom gående forbi med hele flokken.

045.jpg?w=450&h=301

048.jpg?w=450&h=301

053.jpg?w=450&h=301

Bade-border.

078.jpg?w=450&h=301

101.jpg?w=450&h=301

114.jpg?w=450&h=301

126.jpg?w=450&h=301

150.jpg?w=450&h=301

165.jpg?w=450&h=301

173.jpg?w=450&h=301

189.jpg?w=450&h=301

260.jpg?w=450&h=301

263.jpg?w=450&h=301

285.jpg?w=450&h=301

341.jpg?w=450&h=301

367.jpg?w=450&h=301

Skrevet

Ja, når plass og tid er det man har mest av i verden, så er det jo kjekt å bruke det man har på hundene :innocent:

Skrevet

Når jeg så den her:

150.jpg?w=450&h=301

Så ble bare hele meg sånn :banana::) Så skjønn! :D

Men alle var skikkelig fine, og det så ut som en fin tur med så mange herlige hunder! :innocent: Og bildene var kjempebra!

Skrevet

Fine bilder!

Får lyst på bade med hunden min idag nå =)

Hva slags hund er den sorte og hvite med rødt halsbånd?(stor)

Skrevet

Når jeg så den her:

150.jpg?w=450&h=301

Så ble bare hele meg sånn :D:P Så skjønn! :D

Men alle var skikkelig fine, og det så ut som en fin tur med så mange herlige hunder! :P Og bildene var kjempebra!

Takk :lol: Ja, hun er søt hun lille mallebabyen.

Så utrolig fine bilder! :D

Takk :P

Så mange i bilen - at du tør!

Men bildene var kjempefine!

Hihi, er ikke min bil, og vi kjørte vel bare to-tre km på en øde landevei :P

Det såg ut som en riktigt härlig tur :lol: med ett helt gäng med hundar som såg ut att ha det helt toppers!

Ja, det var en herlig tur også :P

Fiine bilder!:-D men hvem er det som flyr på nest siste bilde? :D

Takk :P Hehe, på nest siste bilde er det en liten malle som svinger seg i sky :D

Fine bilder!

Får lyst på bade med hunden min idag nå =)

Hva slags hund er den sorte og hvite med rødt halsbånd?(stor)

Takk :D Det er en miks mellom sankt bernhard og norsk elghund sort :D

Skrevet

Flotte bilder! St. Bernharden din er bare helt nydelig, jeg sukker like dypt hver gang jeg ser bilder av han :lol:

Er mallevalpen kullsøsteren til Vilje?

Skrevet

Flotte bilder! St. Bernharden din er bare helt nydelig, jeg sukker like dypt hver gang jeg ser bilder av han :ahappy:

Er mallevalpen kullsøsteren til Vilje?

Takk, jeg også, hihi :thumbs:

Mallebabebisen er kullsøsteren til Vilje ja :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...