Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommer, sol og bading!

Emilie

Recommended Posts

Skrevet

0011.jpg?w=450&h=301

Først måtte vi bare stable inn i bilen, for å komme oss til badeplassen...

013.jpg?w=450&h=301

031.jpg?w=450&h=301

Forundret tilskuer, da vi kom gående forbi med hele flokken.

045.jpg?w=450&h=301

048.jpg?w=450&h=301

053.jpg?w=450&h=301

Bade-border.

078.jpg?w=450&h=301

101.jpg?w=450&h=301

114.jpg?w=450&h=301

126.jpg?w=450&h=301

150.jpg?w=450&h=301

165.jpg?w=450&h=301

173.jpg?w=450&h=301

189.jpg?w=450&h=301

260.jpg?w=450&h=301

263.jpg?w=450&h=301

285.jpg?w=450&h=301

341.jpg?w=450&h=301

367.jpg?w=450&h=301

Skrevet

Ja, når plass og tid er det man har mest av i verden, så er det jo kjekt å bruke det man har på hundene :innocent:

Skrevet

Når jeg så den her:

150.jpg?w=450&h=301

Så ble bare hele meg sånn :banana::) Så skjønn! :D

Men alle var skikkelig fine, og det så ut som en fin tur med så mange herlige hunder! :innocent: Og bildene var kjempebra!

Skrevet

Fine bilder!

Får lyst på bade med hunden min idag nå =)

Hva slags hund er den sorte og hvite med rødt halsbånd?(stor)

Skrevet

Når jeg så den her:

150.jpg?w=450&h=301

Så ble bare hele meg sånn :D:P Så skjønn! :D

Men alle var skikkelig fine, og det så ut som en fin tur med så mange herlige hunder! :P Og bildene var kjempebra!

Takk :lol: Ja, hun er søt hun lille mallebabyen.

Så utrolig fine bilder! :D

Takk :P

Så mange i bilen - at du tør!

Men bildene var kjempefine!

Hihi, er ikke min bil, og vi kjørte vel bare to-tre km på en øde landevei :P

Det såg ut som en riktigt härlig tur :lol: med ett helt gäng med hundar som såg ut att ha det helt toppers!

Ja, det var en herlig tur også :P

Fiine bilder!:-D men hvem er det som flyr på nest siste bilde? :D

Takk :P Hehe, på nest siste bilde er det en liten malle som svinger seg i sky :D

Fine bilder!

Får lyst på bade med hunden min idag nå =)

Hva slags hund er den sorte og hvite med rødt halsbånd?(stor)

Takk :D Det er en miks mellom sankt bernhard og norsk elghund sort :D

Skrevet

Flotte bilder! St. Bernharden din er bare helt nydelig, jeg sukker like dypt hver gang jeg ser bilder av han :lol:

Er mallevalpen kullsøsteren til Vilje?

Skrevet

Flotte bilder! St. Bernharden din er bare helt nydelig, jeg sukker like dypt hver gang jeg ser bilder av han :ahappy:

Er mallevalpen kullsøsteren til Vilje?

Takk, jeg også, hihi :thumbs:

Mallebabebisen er kullsøsteren til Vilje ja :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...