Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingen vanlig sak...


Vimsan

Recommended Posts

  • Svar 680
  • Created
  • Siste svar

Bare en tanke, men hva med å få banken til å stenge den kontoen for innførsler om det ikke er en konto du bruker til lønnskonto? Sånn at ikke flere blir lurt til å få satt inn penger på den? Er jo tydelig at de bruker deg som syndebukk her nå, og alt har gitt ut kontonr ditt til to personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tanke, men hva med å få banken til å stenge den kontoen for innførsler om det ikke er en konto du bruker til lønnskonto? Sånn at ikke flere blir lurt til å få satt inn penger på den? Er jo tydelig at de bruker deg som syndebukk her nå, og alt har gitt ut kontonr ditt til to personer.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager?! Hvorfor roter de inn DITT kontonummer og navn oppi dette? Det vil jo bare avsløre de som svindlere, og helt uten at de får pengene sine...?! :D:lol:

De har vel fortsatt ikke forstått at LivetmedLeo har avslørt dem? De håper vel hardt på at de skal klare å presse/skremme LivetmedLeo til å overføre pengene.

LivetmedLeo: Utrolig bra at du klarer å takle det som du gjør! Jeg hadde nok blitt nooe mer bekymret enn du gir uttrykk for. Ikke fordi det er mer å bekymre seg for, men jeg er så pinglete. :lol: Håper Økokrim får tatt tak i det i morgen!

På meg virker det nesten som om de prøver å legge skylden over på deg, men, du har jo alt vært i kontakt med politiet, og har alle mailer osv, så dette driter de seg loddrett ut på. :D Og det er utrolig godt å vite! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom de første pengene kom fra Porsgrunndama som var blitt lurt, er det vel nærliggende å tro at også de nye 2000 'fra advokaten' kommer fra en til som har blitt lurt.. Lurer på hvilken rasen h*n trodde h*n skulle motta, Porsgrunndama skulle tydeligvis motta en Dachs :lol: Du har vel både en RR og en Dachs på samvittigheten du da :D

Og det virker mer og mer som at du svindler svindlerne :lol:

Tipper Økokrim kommer til å få pengene tilbakebetalt til 'Porsgrunndama' og den nye betaleren etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en suppe! Kjedelig for deg at du aldri blir kvitt dette nå da, det drøyer ut i vide og breie her. Det blir godt den dagen du er ferdig med dette. Nå er jeg spent på hva Økokrim sier, når det nå har dukket opp flere som også har blitt lurt.

Er veldig glad for at svindlerne ble oppdaget av deg og at du har tatt det videre, selv om jeg ikke unner deg dette styret. Man vet jo heller ikke hvem man har med å gjøre her.

Stå på LivetMedLeo! :lol: Selv om det nok er vanskelig å ta disse svina, så er det lov å håpe! I det minste blir kanskje Økokrim/politiet mer obs på denne type svindel og at dette blir mer allmenn kjent slik at færre går i samme felle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo direkte teit ut. Vi får ikke igjen pengene våre, så derfor setter vi inn mer? Jeg kjenner jeg sliter skikkelig med å tro at noen kan være så idioter, og det er til tross for at jeg ikke har skyhøye tanker om folks intelligens sånn i utgangspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo direkte teit ut. Vi får ikke igjen pengene våre, så derfor setter vi inn mer? Jeg kjenner jeg sliter skikkelig med å tro at noen kan være så idioter, og det er til tross for at jeg ikke har skyhøye tanker om folks intelligens sånn i utgangspunktet..

Spørs litt hvordan en tenker det. Kommer et større press på mottaker på å returne pengene da. De har mer de å gå på når det gjelder trussler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo direkte teit ut. Vi får ikke igjen pengene våre, så derfor setter vi inn mer? Jeg kjenner jeg sliter skikkelig med å tro at noen kan være så idioter, og det er til tross for at jeg ikke har skyhøye tanker om folks intelligens sånn i utgangspunktet..

Det er nok ikke deres egne penger de driver og setter inn der da, vet du :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har Økokrim varit i kontakt med mig!

Jag berättade allt och de skulle pröva ringa och höra med den damen som sände mig sms och som jag pratade med igår, för att höra att allt var korrekt. Vilket det var.

De skulle ta kontakt med Porsgrunndama och förklara saken och så be henne ringa mig så att vi kan reda ut det och att jag kan sända tillbaks pengarna till henne. För att den andra person som sänt mig de nya pengarna var hennes mor.

I samtal med Porsgrunndama

Så var vi i kontakt och smtalet slutade med att vi båda bara skrattade :whistle:

Nu ska jag sända tillbaks pengarna till dem stackarna som trodde de skulle få en liten tax hihi...

Känner mig lättad nu av att få släppa den pressen där och nu får svindlerparet verkligen lärt sig en läxa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...