bisQuit Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Tenkte eg kunne legge ut noen små bilder fra utstillingen i Ålesund i helga. Desverre er bildene her bare fra Søndagen. Beklager at ikkje alle bildene er like bra og at det gjerne mangler forskjellige raser osv. Har over 1000 bilder fra i dag så har ikkje fått tid til og sortere allt. Skal komme med flere og betre etter kvart.!
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Moro Og du fikk bilde av den eneste påmeldte dalmatineren og (edit, kanskje ikke så rart, han ble jo BIS så jeg nå på face )
bisQuit Skrevet 30. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Moro Og du fikk bilde av den eneste påmeldte dalmatineren og Den ble vell BIS og den? Har mangen bilder av den tror eg
Caroline Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Dalmatineren er Pepper (Ch Dalmrosa's Gaute Pudding) og han ble BIS ja Eieren var en gang aktivt medlem her inne faktisk.
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Den ble vell BIS og den? Har mangen bilder av den tror eg Ja, oppdaterte posten mens du svarte hehe Pepper er lekker, gjerne flere bilder ja!
bisQuit Skrevet 30. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Hehe. Var utrolig mangen pene hunder det oppe. Men på den andre siden også utrolig mye rart. Men er vell kanskje slik det skal være? Har vertfall utrolig mangen pene og rare bilder her også bare eg får summet meg og sortert/redigert litt.
Guest Dratini Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Dalmatineren er Pepper (Ch Dalmrosa's Gaute Pudding) og han ble BIS ja Eieren var en gang aktivt medlem her inne faktisk. Veldig OT, men hele det kullet har jo bare fantastisk morsomme navn (sier hun som har jobbet mange, mange år i dagligvarebransjen og som kjenner oppdretteren ).
Monab88 Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Den bakerste der er kullsøstra til Oliver, og ble BIR og BIG4 Og der er kullbroren til Bella Fine bilder, kjempemoro å se!
ipadda Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Neimen. Der har vi jo NUCH (Idag) Aridgeocrat's Gledessprederen Greta Fiiineste lille
Pim Skrevet 30. Mai 2010 Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Hurra for deg og Maar! Men atte, hvis du noensinne igjen prøver å klage på at du har en pelspøbel, vil jeg heretter kun henvise til kritikken Maaringen fikk: "Herlig gemytt"
bisQuit Skrevet 30. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2010 Hurra for deg og Maar! Men atte, hvis du noensinne igjen prøver å klage på at du har en pelspøbel, vil jeg heretter kun henvise til kritikken Maaringen fikk: "Herlig gemytt"
Rocket Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Fine bilder. Hadde tenkt meg ut dit, men sånn gikk det dessverre ikke :hmmm:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar