Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff en dag?

Heidihj

Recommended Posts

Skrevet

Hei alle Drammensfolk!

Noen som har lyst til å ta et treff/tur/fellestrening? Lenge siden sist nå!

Jeg kan stort sett hele tiden ettersom jeg har sommerferie allerede, og ikke fått noen tid for jobb enda.

Noen med?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg vil, men Java er en bitch så hun skal ikke fly rundt å leke! Men vi kan godt bli med å trene, eller bare være der om de andre hundene skal leke. Men da må dere tåle litt lyd fra frustrert og mishandla puddel... :)

Skrevet

Vi kan nok være med, forutsatt at det blir tur eller trening, eventuelt begge deler. Ingen av mine er spesielt glade i "stillestående" treff :)

Skrevet

Hva med å få til en skogtur? Like ved her jeg bor så er det en fin tur vei opp til en hytte som heter hellashytta.. Vi kan gå en grusvei (der møter man på noen folk) og vi kan gå på sti.. På søndager er hytta åpen, og da kan man få kjøpt vaffel og slike ting der :lol:

Skrevet

Jaaaa :lol: Jeg stemmer for! Vafler å da :D Men er det bratt? Isåfall så må folk være litt tålmodige med meg i nedoverbakker da knærne mine har en tendens til å streike... :lol:

Skrevet

Det er ikke veldig bratt, ikke om vi går veien ihvertfall :whistle: Tror det er litt brattere om vi velger å gå stien. Er et fint turterreng. Skal ta en tur opp dit en dag å finne ut hvilke dager og klokkeslett hytta er åpen :)

Skrevet

Jeg jobber alle hverdager bortsett fra to siste helgene i juli, men kan i helgene da. Og er for det meste ledig, utenom noen hytteturer som ikke har fått dato enda.

Skrevet

Jeg jobber alle hverdager fram til kl. 16! Har fri hver helg, men passer litt dårlig på søndagsformidagene (nrh trening). Jeg kan ikke første helga i Juli og det veit jeg at Tine ikke kan heller :icon_redface:

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...