Gå til innhold
Hundesonen.no

stille her i helgen??

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

mange av oss skal jo til hamar i helgen.. hvem blir her? :P I`m here aaall the weekend! :P

så får vi se da, om det blir noe liv! :D

til dere som drar til hamar: lykke til! hundene deres er best uansett! :P skal tenke masse på dere i helgen! :P

Skrevet

Jeg blir her å :D

Spørs hvor mye jeg får tid til å være innpå her med tanke på at jeg har en eksamen som skal leveres på mandag :P

Skrevet
Kristina og jeg er nok her uansett - pappa har trådløst nett :P

så bra! da kan jo dere gi oss løpende oppdateringer på hvordan det går med gjengen! :D

Skrevet

så bra! da kan jo dere gi oss løpende oppdateringer på hvordan det går med gjengen! :P

Kanskje vi kan legge ut bilder for hver dag dersom maskina er samarbeidsvillig :D

Skrevet

Slapp helt av, jeg har allerede lagt den frem :P

jammen det var bra :D snilt at du husker på det :P

er det forresten noen som vet når JH er på lørdagen?

Skrevet

jammen det var bra :D snilt at du husker på det :P

er det forresten noen som vet når JH er på lørdagen?

Det ligger sikkert program på NKK sine sider. Tror det er en link på Utstillingsemnet ett eller annet sted også!

Skrevet

Det ligger sikkert program på NKK sine sider. Tror det er en link på Utstillingsemnet ett eller annet sted også!

ok :D

Skrevet

da er vi jo en fin liten gjeng her da! :P hehe husker sist både benedickte, ingvild og astrid var borte samtidig..så stille har det alrdi vært her inne før! :P men nå har vi jo flere aktivemedlemmer, så vi overlever nok :D

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

HaHa..Ser ut so om vi blir en god del her inne ja..:D

Kommer til å bli en del morsomme inlegg, i mot at det er så mange som skal på fest! HaHa..Gleder meg..:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...