Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nye bilder fra oss :)

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det jo en stund siden jeg har lagt ut bilder her, så her kommer noen bilder av mine gutter + Cirka som bor her for tiden for litt sosialisering :rolleyes2:

DSC_1732.jpg

DSC_1734.jpg

DSC_1735.jpg

DSC_1740.jpg

DSC_1743.jpg

DSC_1746.jpg

DSC_1764.jpg

DSC_1676.jpg

DSC_1681.jpg

DSC_1682.jpg

DSC_1685.jpg

DSC_1689.jpg

DSC_1690.jpg

DSC_1691.jpg

DSC_1692.jpg

DSC_1696.jpg

DSC_1701.jpg

DSC_1702.jpg

DSC_1703.jpg

DSC_1704.jpg

DSC_1706.jpg

DSC_1708.jpg

DSC_1714.jpg

DSC_1716.jpg

DSC_1723.jpg

Skrevet

:P Bajaz er den eneste chihuahuaen jeg liker (og det veldig godt!) :rolleyes2:

Hihi, Bajaz er spesiell han :poke: Du er ikke den eneste som sier det for å si det sånn!

Turbo er nydelig :lol:

Ikke sant <3

Skrevet

De er nydelige alle tre, da! :rolleyes2: Men jeg har skikkelig lyst til å hilse på Bajaz... Sukk, såå fin! :poke:

Skrevet

Så vakre hunder (spesielt Turbo! Han har fått det beste fra begge raser synes jeg :rolleyes2: ) Så kult at de leker så bra sammen, til tross for størrelsesforskjellen!

Skrevet

De er nydelige alle tre, da! :rolleyes2: Men jeg har skikkelig lyst til å hilse på Bajaz... Sukk, såå fin! :P

Du får si ifra hvem utstillinger du skal på da vettu :P Så får vi se om noen matcher :poke:

Så vakre hunder (spesielt Turbo! Han har fått det beste fra begge raser synes jeg :lol: ) Så kult at de leker så bra sammen, til tross for størrelsesforskjellen!

Takk :D Ja, de er veldig gode venner ;D

Skrevet

De er så fine :rolleyes2: Men skjønner ikke åssen du klarer å se forskjell på Turbo og Bajaz altså... De er jo så like :poke: Baaah... Nå var jeg skikkelig lite morsom :P Jaja, gutta dine er flotte altså :lol:

Skrevet

Takk :rolleyes2: Blir vel fort sånn når de små ikke får tak i den hehe :poke:

Ja, men nå er Bali blitt mye raskere enn Elias, så hun får tak i freesbee`en noen ganger og da blir hun SÅ stolt :lol:

Skrevet

Ja, men nå er Bali blitt mye raskere enn Elias, så hun får tak i freesbee`en noen ganger og da blir hun SÅ stolt :rolleyes2:

Hehe, det kan jeg tenke meg! Tror Bajaz hadde sprekt av stolthet hadde han klart å få tak i freesbee'n før Turbo haha :poke:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...