Gå til innhold
Hundesonen.no

Irskdoodle valper på finn

Midas

Recommended Posts

Hahahahahah fantastisk :ahappy:

Faren er av rasen irsk setter og er HD-røntget og helsesjekket hos dyrlegen i løpet av det siste året. Han har middels grad HD med mye forkalkninger, men fordi dette er blandingsvalper så vil de bli helt friske.

Moren er en dronningpuddel(storpuddel). Hun er kjempesøt, og elsker oppmerksomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig: hvorfor legger man inn slike annonser på Finn bare for "gøy" når man egentlig er litt "irritert & frustrert" på en slik doodle-virksomhet? Hva gavner det liksom...

Det gavner nok ingen verdens ting. Og doodleoppdrett forsvinner nok ikke med det første. So, if you can't beat them, join them! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns prisen var litt lav. På slike fantastiske hunder som ikke jakter, ikke røyter, er friske og lever til de er i alle fall 25 år burde jo prisen være rundt 20.000 kr... minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliret litt for meg selv når jeg så den - og tenkte for meg selv at man burde jo ha kjent den som la den inn så man fikk høre omdet faktisk kom inn noen seriøse forespøsler på den...

Jeg håper og tror at sånne tulleannonser som setter ting såååå på spissen faktisk kan være en øyeåpner for folk som tror at doodles'ene automatisk er superhunder. Kanskje noen tenker seg om litt ekstra og innser at selv en doodle er i bunn og grunn "bare en hund" de også.

Var det ikke noen her som tipset om en poodledoodle annonse (renraset puddel) - fullstendig genialt og viser poenget ekstremt tydelig.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte det i aussiedoodle tråden. Det var en annonse for renrasede puddler hvor oppdretteren skrev poodledoodle :wub: Det synes jeg var litt bra. Det får kanskje folk til å få opp øynene litt for hvor idiotisk det er å tilegne doodlene all slags gudelige egenskaper? De er jo bare hunder de og... Det viser hvor blåøyd folk er som tror på de annonsene da.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliret litt for meg selv når jeg så den - og tenkte for meg selv at man burde jo ha kjent den som la den inn så man fikk høre omdet faktisk kom inn noen seriøse forespøsler på den...

Jeg håper og tror at sånne tulleannonser som setter ting såååå på spissen faktisk kan være en øyeåpner for folk som tror at doodles'ene automatisk er superhunder. Kanskje noen tenker seg om litt ekstra og innser at selv en doodle er i bunn og grunn "bare en hund" de også.

Var det ikke noen her som tipset om en poodledoodle annonse (renraset puddel) - fullstendig genialt og viser poenget ekstremt tydelig.

Susanne

Akkurat det tenker jeg og. Flott hvis noen av de som vurderer doodle faktisk får øynene opp for at de reelle annonsene faktisk er like misledende som denne tulleannonsen. For det er mange av dem faktisk. Som fks. den aussiedoodle-annonsen som er diskutert her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jaggu jeg skal kjøpe meg en jeg, hvis jeg har en utstillings klar hund om 25 år.. Må jo bety at hunden hvertfall vil blir 40! :ahappy:

Beklager, men jeg har reservert hele kullet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Link

Tror jeg må slette den snart, før den fyller hele innboksen min. *Flir*

Haha, du har fått mye mail? Så det var en diskusjon på canis også om disse doodlene dine! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...