Gå til innhold
Hundesonen.no

Sukkersøt

busy

Recommended Posts

Jeg har lenge lett etter neste familietilskudd, og endelig er avgjørelsen tatt, og om 3 lange uker så kommer frøkna i hus. I helga var vi å hilste på henne og alle søskene. Merka at jeg er så valpesyk at de sylskarpe tennene ikke gjorde så mye engang.

Hun er selvsagt verdens søteste valp :ahappy:

valpen015.jpg

'

valpen019.jpg

valpen021.jpg

valpen027.jpg

valpen026.jpg

Forslag til navn taes i mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, hun er bare helt nydelig, og har ett like hærlig gemytt :ahappy:

Sukker var jo bra, må smake litt på det ja

Maeve var jo veldig flott, gikk akkurat å tenkte at vi kunne kalle henne Mea, og Maeve klinger jo veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. Er en sann lykke å endelig skulle få valp i hus igjen :wub:

Og det er jenta si som vet å finne veier der det er hindringer :wub: Heldigvis er huset her barnesikret for en aktiv 1 åring, så det bør være godt nok for en vilter valp. Eneste er at vi er akkurat begynt å slippe å holde 110 % fokus på minstemann i familien for å bevare andre barnet, Simba og inventar, så begynner vi helt på nytt med valp i huset snart :ahappy:

Puste med magen og telle til 10 blir nok mye av :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig hun var! :ahappy: Tror heller ikke jeg har sett buller med de tegningene før, og det var virkelig flotte farger og tegninger! Gleder meg til å følge dere og se flere bilder. Jeg synes buller er utrolig vakre hunder, vurderte det før jeg kjøpte Dina, men samboer ser ikke helt det samme som meg i en bulle :ahappy: Det er en vakker og herlig rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...