Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeførervest


Guest LXT

Recommended Posts

Jeg sendte bestillingen forrige søndag, og fikk vesten igår, men jeg bor i NordNorge så da går det fort noen dager ekstra.

Jeg er 164 cm høy, og veier ca 60 og har str S, og den er stor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig kjøpt Arrak Outdoor sin (svart), (grå) og er godt fornøyd.

Store gode lommer, rygglommen går helt gjennom og kan lukkes i begge ender. Er i bomull og blir derfor ikke så klam når det er varmt.

Uttakbar godbitlomme i hver av frontlommene.

Prismessig er den sånn midt på treet, betalte 699,- hos JaRo's Hund. Slike vester ligger jo stort sett på 600-1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte bestillingen forrige søndag, og fikk vesten igår, men jeg bor i NordNorge så da går det fort noen dager ekstra.

Jeg er 164 cm høy, og veier ca 60 og har str S, og den er stor nok.

Den vesten så kjempefin ut og den var jo ikke den dyreste av de jeg har sett.. Men, jeg er litt mindre enn deg (ca 160 og ca 53 kg så ganske lik kropp, bare litt lavere). Stor nok, mener du at den var i største laget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det ble BT Dogsport hundevest på meg, i forbindelse med bursdag og greier så var det en fin ting å få i gave. Takker for mange gode tips! :D

Vurderer veldig den vesten selv... Men er litt usikker på str. Syns liksom xs høres fryktelig lite ut, men veit at jeg kommer ikke til å bruke den hvis den blir stor og posete...! Hvordan er det med stoffet? Den er ikke for varm?

Fin bursdagsgave da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer veldig den vesten selv... Men er litt usikker på str. Syns liksom xs høres fryktelig lite ut, men veit at jeg kommer ikke til å bruke den hvis den blir stor og posete...! Hvordan er det med stoffet? Den er ikke for varm?

Fin bursdagsgave da :D

Det er type nylonstoff, virker slitesterkt. Jeg bestilte S, etter målene trulte gav om seg selv. Den er stor nok til å kunne ha utenpå jakker, men den funker også fint utenpå vanlig genser. Litt stor er den jo, men XS ville blitt veldig knapt. Og da hadde jeg ikke kunnet bruke den utenpå jakker når det blir kaldere. Så for min del synes jeg den virker veldig fin. Liker at man kan snøre den inn i livet og helt nederst. Da får den litt form, og man ser hunden godt når den sitter fot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er type nylonstoff, virker slitesterkt. Jeg bestilte S, etter målene trulte gav om seg selv. Den er stor nok til å kunne ha utenpå jakker, men den funker også fint utenpå vanlig genser. Litt stor er den jo, men XS ville blitt veldig knapt. Og da hadde jeg ikke kunnet bruke den utenpå jakker når det blir kaldere. Så for min del synes jeg den virker veldig fin. Liker at man kan snøre den inn i livet og helt nederst. Da får den litt form, og man ser hunden godt når den sitter fot :D

Tusen takk for info! Da tror jeg nok at jeg også burde gå for s :D Og snøring i livet er kjekt altså :D Vil ha nå, men kan nok kanskje være lurt å vente til etter NKK Drammen tilfelle jeg finner noe ålreit der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for info! Da tror jeg nok at jeg også burde gå for s :D Og snøring i livet er kjekt altså :D Vil ha nå, men kan nok kanskje være lurt å vente til etter NKK Drammen tilfelle jeg finner noe ålreit der!

Ja det hadde jeg gjort også når du allikevel skal dit, tilfelle det er et bedre tilbud der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en litt billigere hundeførervest.400,- med seks lommer og ring til å feste kobbel og sporline. Jeg vil ikke bruke 1500,- på en stygg vest, og kjøper heller en som koster mindre. Kan ikke se for meg at det er så enormt stor forskjell om en har en dyr eller billig. Iallefall, for oss som ikke gidder å bruke masse penger på vest :

Her er en billig en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en litt billigere hundeførervest.400,- med seks lommer og ring til å feste kobbel og sporline. Jeg vil ikke bruke 1500,- på en stygg vest, og kjøper heller en som koster mindre. Kan ikke se for meg at det er så enormt stor forskjell om en har en dyr eller billig. Iallefall, for oss som ikke gidder å bruke masse penger på vest :

Her er en billig en

Har du fått den? Isåfall, er du fornøyd? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bestilte den i dag, men jeg kan si fra når jeg får den om jeg er fornøyd. Håper den ikke er altfor posete, men at jeg samtidig får plass til en jakke under. Vi er litt kravstore :D

Hihi! Litt jålete må man få lov til å være :D Kjempefint om du sier ifra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bestilte den i dag, men jeg kan si fra når jeg får den om jeg er fornøyd. Håper den ikke er altfor posete, men at jeg samtidig får plass til en jakke under. Vi er litt kravstore :poke:

Den så veldig fin ut, håper du blir fornøyd! Så får jeg la være å irritere meg over at jeg ikke så den før :rolleyes2: (Sånn sett håper jeg den er forferdelig stygg, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i dag, og det er plass til minst fjorten av meg inni den. Både i lengden og bredden... :P Så enten selger jeg den, eller skal Morten få den. Den var fin til han da, og i utgangspunktet var den fin og veldig solid. Kjipt at den var så altfor stor til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i dag, og det er plass til minst fjorten av meg inni den. Både i lengden og bredden... :P Så enten selger jeg den, eller skal Morten få den. Den var fin til han da, og i utgangspunktet var den fin og veldig solid. Kjipt at den var så altfor stor til meg...

Æsj, kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i dag, og det er plass til minst fjorten av meg inni den. Både i lengden og bredden... :ahappy: Så enten selger jeg den, eller skal Morten få den. Den var fin til han da, og i utgangspunktet var den fin og veldig solid. Kjipt at den var så altfor stor til meg...

Baah... Typisk. Da utgår den for min del å... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...