Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid igjen?


Recommended Posts

Det virker som Nadira er på vei til å få løpetid igjen - hun er litt hoven, har gul/brun utflod, tisser/markerer ofte på tur, og hannhundene synes hun lukter uimotståelig. Men jeg stusser litt siden det bare er 3,5 måneder siden forrige løpetid? De skal vel ikke ha løpetid så ofte? Kan løpetiden være litt uregelmessig å komme hyppigere på unge tisper...? Nadira er nå 10 måneder, og var 6 måneder ved føste løpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Nadira er på vei til å få løpetid igjen - hun er litt hoven, har gul/brun utflod, tisser/markerer ofte på tur, og hannhundene synes hun lukter uimotståelig. Men jeg stusser litt siden det bare er 3,5 måneder siden forrige løpetid? De skal vel ikke ha løpetid så ofte? Kan løpetiden være litt uregelmessig å komme hyppigere på unge tisper...? Nadira er nå 10 måneder, og var 6 måneder ved føste løpetid.

Min hadde 4 1/2mnd i mellom første og andre løpetid. Nå er det gått snart 5mnd siden ho løp og jeg syntes hun markerer mer ute enn før, men har ikke begynt å løpe ennå...

Så vanskelig å si... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med oss mennesker kan løpetiden være uregelmessig til å begynne med. Det kan også være at hun er av de med veldig hyppige løpetider. Men følg med - om utfloden lukter ille eller om den blir guffete så dra til vet.

ja det har jeg hørt også :lol: Men nå venter jeg på løpetiden (så hun er ferdig til hun får dratt til WW), men da kommer den vel ikke som bestilt :) Slik det pleier å være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. :) Ble en smule usikker på om jeg forvekslet løpetid med noe annet - ble fortalt i dag at livmorbetennelse kunne ha samme "symptomer" som løpetid og at det kom 2-12 uker etter endt løpetid... Men hun oppfører seg ikke noe unormalt ellers, hun spiser godt, drikker ikke mer enn vanlig, er ikke slapp etc, så... Antar det bare er løpetid igjen da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...