laikamor Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 På søndag reiste meg, mamma, pappa, lillebroren min og naboen til Barnas Dyrepark på Lindesnes. Jeg likte meg veldig godt der, selv om jeg ikke liker at de har rever og minker i bur... Men de andre dyrene er jo vanlige gårdsdyr. Noen andre som har vært der? Her er hvertfall noen bilder:) En kanin En ullgris(?) Min lillebror med to lam. Lillebroren min med kalven... Var der han tilbrakte mest tid Jeg, derimot, tilbrakte mest tid med valpene... Gikk for det meste frem og tilbake mellom de to valpekullene. Sover godt Mitt favorittkull... Disse var til salgs:P *Dele opp*
laikamor Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Valp til salgs, min favoritt Geit:) Geitekilling En... gås? En fugl med fine farger:P Også... en edderkopp (men den var hjemme:P)
Saphire Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Mye fine bilder, men altså...håper ikke den edderkoppen er noe som går løs i huset?
Gjest Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Å herreguuuuuuuuuuuud for en kleppheslig edderkopp! Nå kommer jeg til å få mareritt i natt Det er det verste jeg har sett, og jeg håper virkelig det er et kjæledyr - ikke noe frittlevende i Norge. Hvis ikke gjør jeg Svalbard til mitt neste permanente hjem!
laikamor Skrevet 4. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2010 Edderkoppen levde ikke så lenge... Jeg prøvde å hive den ut levende, men plutselig kom Laika og spiste den opp Smakte sikkert godt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar