MegaMarie Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 I dag var det strålende vær her hjemme! Så jeg bestemte meg for å ta turen inn til byn å gå tur med Blondie i en park. Da vi gikk fra busstoppet og opp til parken ser jeg at det plutselig drypper noe ned fra himmelen. Det måtte da bare være noen som hadde vannkrig eller noe, for det var for varmt og fint til å være annet. Men neida, det begynte faktisk å hagle! Det var så rart å stå i varmen å kjenne haggel Det var liksom noe som ikke helt stemte. Det positive var jo at folk gjerne ville dra fra parkene da så jeg fikk den for jeg og Blondie kunne få den for oss selv. Men de ble der de og. Heldigvis lettet været og turen ble fin likevell "Mamma, det hagler!" Det er endelig grønt ute "Ikke ta bilde når jeg tisser da! Litt privat liv må da en dame få ha! " Riste seg! Min lille klatre mus Litt natur
Aussieglis Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Nydelige bilder! Elsker det bildet av Blondie i treet De plante-bildene med dråpene på var også nydelige
MegaMarie Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Nydelige bilder! Elsker det bildet av Blondie i treet De plante-bildene med dråpene på var også nydelige Hihi, ser ut som hun bare har 3 bein på det bildet Men hun var veldig søt ja
Evelzz Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Du er utrolig flink med kameraet altså! Nydelige Blondie
Mardina Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Det første bilde var "priceless" ! Fine bilder ellers også da...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar