Gå til innhold
Hundesonen.no

Overhormonell etter parring


Izziebelle

Recommended Posts

Det er i dag 4 uker siden Marco hadde damebesøk etter det var han i et par dager ganske så ulete og ville ut hele tiden (for å finne tisper kanskje?) I går hadde vi besøk av to tisper som han kjenner godt fra tidligere og som han går strålende sammen med. I går var han særdeles ufyselig med de begge og prøvde virkelig hardt å voldta dem etter tur. Noe han selvfølgelig ble stoppa fra med en gang for det er helt uakseptabelt. Disse tispene har begge hatt løpetid som var ferdig for 1-2 uker siden, men har blitt ordentlig bada baki rompa etter dette, men det kan jo ha noe med saken å gjøre også. Utover dette har jeg merket at han var vært noe mer urolig og litt mer krevende i form av oppmerksomhet. Han har ikke vært sammen med andre hunder bortsett fra Saga etter selve parringen og henne oppfører han seg helt vanlig mot (hun er uansett valp)

Men det jeg egentlig skulle frem til er om det her er vanlig, om det går over etter litt tid eller er det sånn han er nå? Det virker nesten som at parringen har satt i gang et helt berg av hormoner.. Noen som har noe erfaring på området eller har hørt om hannhunder som har endret noe av atferden sin etter parring? :blink: Er jeg dum som håper på at dette går seg til (vel og merke med at jeg er veldig streng med han i møte med andre tisper.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er såpass ung kan ha gitt han en ekstra unghundshormon boost, men det er bare å fortsette som du gjør, ikke tillate han å være gris. Det er bare lov å parre når DU sier det, ikke når han har lyst. Det er ikke barebare å få smaken på paradis for første gang.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er såpass ung kan ha gitt han en ekstra unghundshormon boost, men det er bare å fortsette som du gjør, ikke tillate han å være gris. Det er bare lov å parre når DU sier det, ikke når han har lyst. Det er ikke barebare å få smaken på paradis for første gang.. :blink:

Haha, nei du sier noe! Det virker jo nesten som bare han kjenner lukten av løpetid eller rester av den så er han døv og blind og skal bare gjøre en ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...