Tuskelusken Skrevet 23. April 2010 Rapporter Share Skrevet 23. April 2010 Etter litt googling har jeg endelig funnet ut hva IPO er. Og det virker ganske morsomt, det er noe sånt jeg vil prøve meg på. Men jeg er bare 14 år (blir 15), er jeg for liten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. April 2010 Rapporter Share Skrevet 23. April 2010 Neida! Det er til og med små barn som har gått RIK GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 23. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2010 Så gøy! Men er det spesielle kurs for barn, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. April 2010 Rapporter Share Skrevet 23. April 2010 Nope RIK grunnkurs er RIK grunnkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 23. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2010 Ok, tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 15. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2010 RIK grunnkurs er kjempelærerikt. man lærer masse om hundens drifter, språk osv. kan absolutt anbefales, enten man vil trene RIK videre eller ei. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriKoshka Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Hvem arrangerer RIK grunnkurs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Hvem arrangerer RIK grunnkurs? Det er det klubbene som gjør. Liste her: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=8125 Obs, listen oppdateres med jevne mellomrom med nye kurs osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinnMS Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Min sønn tok kurset da han var 11 år:) Hvis du lurer på en god instruktør, så kan jeg annbefale Rolf Hegg på det varmeste, han er utrolig flink til og lære i fra seg.. Mvh Linn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriKoshka Skrevet 31. August 2010 Rapporter Share Skrevet 31. August 2010 Det ser interessant ut, spesielt for å få opp intensiteten på hunden. Men hva med små raser? Cairnterrier? Ser jo problemet med manglende kroppsvekt og det at han muligens ikke skremmer bestemor engang... Men intensiteten er jo der.. Hørt rykter om to Jack Russel som var med på IPO... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar