Gå til innhold
Hundesonen.no

Aimee og Liita


TonjeRA

Recommended Posts

Jeg fikk se dere i dag :whistle:

hun er jo bare så utrolig søt :whistle: turte ikke helt hilse på Elvis da

Hehe...Kjempe kos å hilse på dere i dag! :lol: Elvis var jo bare herlig!! :lol: Tror Aimee synes han var litt liten...:innocent: Skummelt med disse små... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Aimee ble BIR valp på Rakkestad utstillinga i dag, og jeg er kjempe fornøyd...:lol: Bilder kommer seinere, når søstersen har fått lagt de inn på dataen...:lol:

Her er kritikken:

5 1/2 måned, feminin tispe, uttrykket forstyrres noe, for løse nedre øyelokksrenner, kunne hatt noe mer parallelle linjer i hode, men hode har god lengde, god dybde i snuteparti, velansatte ører, kunne hatt noe mer øyenbrynsbuer, flott hals, meget godt vinklet fram og bak, meget god benstamme til størrelsen, beveger seg fritt, trivelig temperament.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aimee ble BIR valp på Rakkestad utstillinga i dag, og jeg er kjempe fornøyd...:lol: Bilder kommer seinere, når søstersen har fått lagt de inn på dataen...:lol:

Her er kritikken:

5 1/2 måned, feminin tispe, uttrykket forstyrres noe, for løse nedre øyelokksrenner, kunne hatt noe mer parallelle linjer i hode, men hode har god lengde, god dybde i snuteparti, velansatte ører, kunne hatt noe mer øyenbrynsbuer, flott hals, meget godt vinklet fram og bak, meget god benstamme til størrelsen, beveger seg fritt, trivelig temperament.

Finfin kritikk :lol: Jeg finner ikke kabelen, så får fikse det oppe hos deg i kveld :lol: Blei en del bra, både løpe og ståbilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gleder jeg og Aimee oss masse til både GD-treff og ringtrening! :)

Bilder kommer nok etterhvert i dag...:)

Vi gleder oss masse :) Til begge deler :P Koselig når hele dagen går til hundene :wub:

Prøve å få tatt mange bilder på både treffet og ringtreningen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra dagens ringtrening...Glemte desverre kameraet i bilen da vi gikk tur på GD-treffet, men fikk jo tatt endel på treninga da...:wub:

Jeg og Aimee stiller opp...

IMG_9318.jpg

IMG_9304.jpg

Capo stiller opp...

IMG_9326.jpg

Hode til Capo

IMG_3632.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så flott hun er :whistle: hvor gamle er de nå?

Er hun mye lengre i ryggen enn broren, eller er det synsbedrag?

Aimee er 6mnd nå :ahappy: (Kita er 17mnd)

Aimee er lenger i ryggen, noe tispene ofte er (er tillat med mer lenge i forhold til høyden på dem), men det er også pga mye vekst i perioder :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...