Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling 10. april


Fia

Recommended Posts

Først vil jeg bare si at jeg har visst missforstått litt den greia med "Min hund". Jeg var ikke klar over at det liksom skulle være en samling av forskjellige ting om hunden min, så beklager til dem som ikke har klart å følge med.. hehe :lol:

10. April tok jeg med meg Gina til en liten miniatyr-utstilling i Mosjøen. Jeg dro sammen med Elerine (Wilma), Mammaen hennes Line, og Oda. + hundene selvfølgelig. Jeg tok Gina med mest pga sosialisering. Jeg var litt spent, siden hun er så fryktelig liten, men jeg trur hun synes det var litt artig. Vi møtte mange Havanaiser der! :hmm: Jeg stilte ikke Gina ut, men vi ble med på "barn og hund". Hun er jo bare tre måneder, så jeg var godt fornøyd med at det gikk så bra å gå i bånd med så mange andre hunder til stede. Alle som deltok i barn og hund fikk en liten premie, og den skal jeg ta godt vare på :hmm:

Her er noen bilder fra utstillingen:

5ex1lu.jpg

Over: Gina eeeeelsker å sove i det saueskinnet her. Ikke rart hun sov hele bilturen.

106am4o.jpg

Over: Da vi var kommet fram. Den røde puddelen er besteveninnen min sin hund, Wilma :hmm:

35d5dle.jpg

Over: HAVANAIS!

ildukp.jpg

Over: Dette er en skikkelig snill kongepuddel vi møtte. Trur hun het Effi. Pratet mye med eieren :hmm:

316uusy.jpg

Over: Vakre Wilma er klar for utstilling :lol:

315h06t.jpg

Over: Tissepause :lol:

mt5lpc.jpg

Over: Trøtt, sier jeg bare.

2127apv.jpg

Over: En glad og fornøyd Gina, like utenfor ringen :)

Håper du likte bildene! Vi hadde værtfall en helt super tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...