Gå til innhold
Hundesonen.no

Lek på hundesletta:) *bildespam*

Kaja

Recommended Posts

Skrevet

I dag var vi inni byen på ekeberg med søsteren min og tantebarnet. Jeg fant ut at jeg skulle ned på hundesletta for å se om det var noen hunder der Cosmo kunne leke med. Å det var det, stort sett alle var jo unge, både store å små hunder.

Cosmo fantes ikke redd og lekte og løpte like mye som de andre, selvom han var noe yngre enn de fleste =)

Han fikk virkelig gjennomgå innimellom, men bydde det han? neh, han er jo så tøff. :hmm:

Nok snakk, her kommer bildene :hmm:

Vi møtte en Basenji før vi gikk ned på sletta =)

_MG_1484.jpg

vel hallo der skummel hund!

_MG_1492.jpg

4års tispe, og 4 mnd cosmo ^^

_MG_1524.jpg

heihei:)

_MG_1561.jpg

dere tar ikke meg så!

_MG_1569.jpg

vi taaaaarn

_MG_1580.jpg

_MG_1588.jpg

litt bråk var det innimellom :hmm:

_MG_1609.jpg

og alle kan ikke være pene hele tiden!

_MG_1627.jpg

_MG_1642.jpg

Sliten!

_MG_1654.jpg

*dele opp*

Skrevet

:hmm: :hmm:

_MG_1664.jpg

_MG_1677.jpg

likte dette bildet veldig godt :hmm:

_MG_1689.jpg

_MG_1709.jpg

Unggutt og staffetispe ;p

_MG_1732.jpg

Utrolig vakker denne malamuten(?)

_MG_1743.jpg

Han er bare en mnd eldre enn Cosmo, og de fant tonen :)

_MG_1767.jpg

_MG_1793.jpg

åh, du har en slik en fin pinne du ja?

_MG_1833.jpg

Cosmo går VELDIG godt sammen med hunder:D

En veldig koselig dag :hmm:

Skrevet

ÅÅÅ det så ut som dere hadde nsuper "tur"

Må igjen si at du er vanvittig flink til å ta bilder.

Satt å lo meg gjennom hele bloggen.

"vente på at disse bildene blir publisert på hunden.no":hmm:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...